Nevím jak u leonarda ale na mém malém piaggiu jde vrtulka vidět když se kouknu otvorem v karteru v kterém je zasunuta hadička vedoucí vodu do expanzky. Taky šla ještě vidět kdyř byl sundaný výlec tak zase otvorem kterým proudí voda z válce do kartetu. Třepa to je na leonardu podobný. Měl jsem stejný problém, všecko průchozí, termostat venku a voda nekolovala. Způsobený to bylo kolečkem které pohání čerpadlo a osičkou která ním prochází a na jejímž konci je vrtulka. kolečko se na osičce protáčelo, oboje části byly ohoblované. Když jsem nastartoval bez vody a koukl do té v karteru, vrtulka stála a bylo to jasný.
Kdyby se ti to nechtělo půlit, můžeš tam nainstalovat
- Kód: Vybrat vše
http://www.highperformanceparts.cz/elektricka-vodni-pumpa-bosch-12v-16,6lm.6197
nebo něco podobnýho. z vraků aut se dá sehnat docela levně. Na závodní stroje se taky dává alektrická protože vodní ubírá trošku z výkonu:) Ale nejlepší by asi bylo spravit to tak jak to má být.
EDIT: A nejlepší motoda odvzdušňování je postavit skůtra dvakrtát na zadní kolo a nemusí se používat ani nějaký odvzdušňovák. U mě to tak aspoň funguje.
Gilera Runner 50 SP (2001) , Válec 70 Polini, fuk Gianelli Reverse, dle GPS 86 km/h