Skútra jsem mu prodal já. Skrytá vada je, že vědomě prodám skútra a vím o tom. Já jsem tohle Leonardo koupil na podzim pro manželku, ale moc nejezdila že je vysoké. Tak jsem už věděl na podzim, že ho na jaře prodám, tak jsem vůbec do něj nedával nový olej. Tento problém se pozná až když se vylije olej. A ještě jsem to prodal někomu, kdo bydlí 2 kilometry ode mě. Kdybych se chtěl zbavit nějak vadného skútra, neprodám ho sousedovi. Sám jsem mu řekl aby dal nový olej. Kdybych ho chtěl nějak podvést, dal bych tam nový olej sám a on by tenhle rok na nic nepřišel. Jinak mastnota ve vzduchovém filtru bývá často, může to být tím že se ta houbička má u některých skútrů naolejovat.
Našel jsem v diskuzi o tom Atlantiku toto
(( nevim jestli je to vyřešený nebo ne,ale v případě,že je to karbec....tak ti nezavírá jehlovej ventilek v karburátoru a benzin ti protýká do válce když motor stojí a podle kroužku natejká klikové skříně..většinou stačí vyměnit těsněni na jehlovim ventilku a je klid.))To Leonardo když dlouho stojí, tak jde blbě nastartovat, jako by v karburátoru nebyla ani kapka benzínu. Musel jsem občas stříknout do válce benzín protože svíčka byla po pětiminutovém startování pořád suchá. Takže někam ten benzín vyteče. Další věc je ta, že skútr nemá hlavní stojan a při stání na bočáku je skútr hodně našikmo, tak nemůže ten karburátor tímto málo dovírat ? I při startování, když se skútr srovná rovně, nastartuje lépe.
Ale jinak je to pěknej skútřík, za 15 tis. Má v tom multivar za 3700,- řemen Malossi za 900,- novou hadici sání za 1400.- a nové hodiny v tachu za 1200,-
Je to prostě dvanáctiletý kousek, takže se něco poopravit musí.
7.3. edit:Hele Steve, píšeš blbosti. Výbrus znamená, lepší těsnění mezi pístem a válcem. To nevyřeší, proč do válce teče benzín, když není v pohybu. To znamená, že karburátor tzv. uchází, když nemá. Takže když bude proveden nový výbrus a budou nové pístní kroužky, karburátor se stále vydělá do válce. Výbrus nikdy nevyřeší, proč ten benzín teče k oleji. Protože pístní kroužky jsou přerušené, tak v klidovém režimu přez noc ten benzín má čas tam dotéct. Stále mi přijde rozumné to s tím jehlovým uzávěrem. Protože Leonardo má problém za dva týdny nastartovat, to bude tím že benzín odteče. Já jsem si myslel, že je sytič KO ale bylo mi divné, že ten skůtr v klidu nastartuje i za dvy dny a to v mrozu. Takže alespoň (cenek68) nemusí kupovat nový sitič za 1800,- nebo kapsli sytiče za 600,- . Tohle Leonardo jde jinak nastartovat na první škrtnutí a při rozjezdu tzv. hrabe, takže v kompresi motoru problém nebude.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 19 pro 2013, 03:07, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou