Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
15 led 2007, 11:57
Zdravím, mám leonardo 125 a mám problém se startováním stroje po delší prodlevě. Po cca 4-5dnech mi blbě startuje , respektive skoro vůbec. Problém přez léto celkem nevadí, protože jezdím každý den do worku, teď v zimě, kdy ho chci nastartovat jednou za měsíc to končí vybitou baterkou, poraďte??.
Na nějakým fóru (AB, SkutrForum) prej tento dotaz už řešily, bohužel to nemohu najít. Díky za pomoc.
Petr
15 led 2007, 13:51
tady to je to časté téma
pro začátek zkus karburátor : seřízení, vyčištění atd
nečistoty u trysky a podobně
ledacos poznáš podle svíčky, neměla by být bílá ani černá
taky mrkni na sytič ....
15 led 2007, 16:14
To se mi stavalo u peugeota a všechno bylo o.k. Když třeba měsíc stál tak jsem trochu stříknul benálu do válce a chytil hned
13 bře 2007, 15:02
Zdravím, mám taky čerstvě koupenýho leonarda a mám ten samej problém. Zatim to "řešim" tak, že jsem koupil za 200,- nějakej éterovej sprej který se nastříká do sání a pak to chytí skoro hned.
Pak se mi zdá docela dobrej tip někde vyčtenej na netu - naklopit skúta při startování na pravou stranu - zdá se mi že to trochu pomáhá.
No a včera jsem byl se svým piaggiem v servisu a tam mi maník řekl že to je sytičem - výměna za cca 2000,-. Ale to se mi nějak nezdá - ještě jsem nikde nečetl příspěvek od leonardáře kterýmu to dobře startuje. Že by měly všechny leonarda blbej sytič?
Jinak co se jízdy týče tak zatim maximální spokojenost - 110 km/hod no problemo brzdy taky v poho....
14 bře 2007, 00:23
nazdar ... ten eter spray ved ano, aj to je riesenie ale blbe ... pokial ti to nestartuje po niekolkych dnoch oddychu, moze to byt kludne aj netesnostou v sani. Konkr. v gumovej prirube medzi karburatorom a hlavou. Aj mne to zblbne ked ho necham 1 - 2 mesiace oddychnut. Problem moze byt aj v netesnosti privodu paliva, a treba preverit aj ten podtlakovy podavac benzinu(pumpu), moze byt unavena membrana. Vytrhni hadicku medzi podavacom a karburatorom - uvidis ci ti ide benzin do karburatoru. Ak nie odpoj hadicu od vzduchoveho filtra a upchaj ju rukou a zastartuj - zvysis podtlak v sani - pumpa sa zacne viac snazit. Ak ti ide benzin do karburatora, hladal by som chybu este v sviecke. Sytic - ved ano automaticky, ale aj napriek tomu keby bol defektny - motor by sa mal aspon ozvat. Sytic mozes preverit - na karburatore je zhora aretacna skrutka ktoru musis dat von a potom mozes vytiahnut sytic - otocis klucikom + start (pri studenom motore) a uvidis ci funguje alebo nie - klasika elektromagnet. A ako tu uz odznelo: 1.vycistit 2.urobit zakl.nastavenie a potom mozes skumat dalej ... cuus a pevne nervy
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 úno 2014, 13:52, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
20 bře 2007, 21:16
A toci normalne kdyz ho startujes? :rolleyes:
03 dub 2007, 21:55
Tak se mi to startování tak nějak samo zlepšilo. Buď to byl problém v tom, že skútr stál strašně dlouho někde v garáži v Itálii a pak u dovozce (než jsem ho koupil), nebo jsem vylepšil techniku startování. Před startem několikrát zarumplovat plynem a rumplovat (krátce otvírat) i při spuštěnym startéru. Chytne hned i po několika dnech v klidu. Dřív mi zmermomocnění trvalo třeba i 5-10 minut a to stál jenom přes noc.
Tohle snad tedy bude OK, ale stejně s tim asi pojedu do servisu na komplexní prohlídku. Piaggiu co jsem měl před tim to náramně pomohlo - hned jelo o 15 km/hod líp
04 dub 2007, 10:25
Apeare, pada ti hladinka v karbeci - nekde je nejaka mala netesnost....mel bys ho nacupovat pred vyjetim - na Avii to bylo porad - bych to tipnul na vycisteni paliv.filtru, popr.okouknuti stahovaku na hadickach jestli tesnej a bude po problemu. Cest H.
04 dub 2007, 21:29
Dikes.
04 dub 2007, 22:26
no tak pokud ten skutr nema ani snahu nastartovat tak bych nabil baterku a to na par dni pomuze a pokud to bude zase spatny tak je to jako sem to mel ja u runnera ze sem dal new baterku a je to v klidu a pokud nepomuze ani to tak je tu ta nejdrazsi varianta nabijeci modul stoji cca skoro jako sytic :cyclops:
08 dub 2007, 21:05
No neviem ako má umiestnenú nádrž ale ja mám pod nohami a palivové čerpadlo ktoré je poháňané podtlakom z klukovej skrine ho ťahá do karbeca... a tam je problém po týždni a viac ťiež dlho dlho točím naprázdno než ho naťahá a motor naskočí... teda už nie! lebo som urobil zlepšovák. do palivovej hadičky pred a za čerpadlo som dal Tčko odbočku a paralelne k pôvodnému čerpadlu som dal také to ručné čerpadlo skorej teda taký plastový PVC polobalónik ako býva na kosačkách alebo inej záhradnej technike. A teraz ak dlhšie stojí tak naťahám ručne a motor naskočí na prvý krát bez problémov.Takisto ma nebavilo vyšťavovať baterku dlhými štartami ,lebo nakopávačku soudruzi nepokladali za potrebnú.
13 dub 2007, 20:44
Aprilie Leonardo 150 Mám problém se startováním za studena 2-3 minuty a stává se mi to i po hodině. Mám novou svíčku. když ucpu přívod vzduchu tak chytí.
LIDIČKY PORAĎTE UZEL.STB@SEZNAM.CZ
17 kvě 2007, 16:37
Nič v zlom ale ak by si to tu hladal taký problém ako B) máš Ty sa tu už určite preberal...ja tipujem vadný autisytič.... B)
17 kvě 2007, 16:53
no to je ale spatnej sytic natuty. kdyz pricpes privod vzduchu tak ho tam jde min,tudiz je smes bohatsi. tedy stejny efekt jaky spusobuje sytic.
17 kvě 2007, 17:01
No nekdy staci po delsi dobe nekolikrat proslapnou nohou starter a pak to chytne nabrnk
http://www.scootland.cz/jaknato/Ssytic/
Naposledy upravil
Mefisto dne 17 kvě 2007, 17:02, celkově upraveno 1