Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
24 črc 2014, 15:16
ahoj spoluskútristi..potrebovala by som radu ako vymeniť pokazený regler na mojej aprilke 500..ak som dobre študovala,je vzadu pod kufrom,resp nad značkou..stačí odstrániť ten spodný čierny plast,alebo musím začať demontážou kufra a vrchných plastov?..za každú radu ďakujem...Andy
25 črc 2014, 13:24
Urcite je problem v rtegleri ?
25 črc 2014, 21:35
...predpokladáme,že na 99%...na PC mi ukazuje max.dobíjanie 10,4, keď mám naplno nabitú baterku a pri jazde mi postupne klesá..v priebehu nejakých 15 min až na 9 kW...tam sa to zastaví a potom už len zasvieti EFI a vypne motor za jazdy...
26 črc 2014, 10:33
Ten regler to může být tak na padesát procent. Může být v háji alternátor. Pokud vládneš alespoň základy měření voltmetrem, podívej se sem.
http://motoride.sk/c/418/testovaci-diag ... terii.htmlPokud ne, někomu tu opravu svěř. Oprava stylem pokus - omyl se Ti v náhradních dílech prodraží.
26 črc 2014, 17:16
Andyaprilia píše:...predpokladáme,že na 99%...na PC mi ukazuje max.dobíjanie 10,4, keď mám naplno nabitú baterku a pri jazde mi postupne klesá..v priebehu nejakých 15 min až na 9 kW...tam sa to zastaví a potom už len zasvieti EFI a vypne motor za jazdy...
Tak jak píše kolega změřit od altíku zda jde napětí do regléru,když ano,vyměň reglér.
26 črc 2014, 17:34
Ještě to může dělat přechodový odpor na pojistce co je vlevo u baterky. To bych zkontroloval jako první, jelikož by to byla nejlevnější a nejsnazší oprava.
26 črc 2014, 21:19
díky chalani..posuniem to môjmu technikovi..predpokladali sme regler,lebo to je najčastejší problém týchto atlantikov...ale tak radšej to ešte premeriame...rada by som bola,aby bola oprava čo najjednoduchšia ..no a už mám zhodené všetky zadné a bočné plasty,aby sme mohli demontovať regulátor...každopádne ďakujem za každú radu...
-- 27 črc 2014, 18:20 --
ešte pridám skúsenosť...keď sme demontovali regler a odbalili spojovacie kable od reglera,zabalené v takej zatavenej gume,ktorú sme museli odrezať,
tak odtiaľ vytiekol asi poldecák oleja..bol všade...medzi kontaktmi,v bužírke medzi kablami...ten chalan predo mnou mal problem so zlým tesnením na
hlave ventilov a nevšimli si,že ten striekajúci olej natlačilo do bužíriek pod sedlom...mohlo mi to odpáliť regler?...stretli ste sa niekedy s takým niečím?...
30.7. edit:
krizik1- bingoooooo....poistka odpálená...ale dobre,že sme rozobrali regler...a všetky tie bužírky okolo toho..v tom dlhšom spojovacom kontakte ako som písala bolo natlačené neuveriteľné množstvo oleja,ktorý predtým vytekal z hlavy ventilov...všetko sme rozobrali a vyčistili,poistku vymenili a znova to
šlape ako nové...ďakujem za skúsenosti chlapci....Andy
30 črc 2014, 08:10
Doporučuji vyměnit nejen pojistku, ale i kontakty do kterých se zasouvá. Ital šetřil a dal tam ocelové kontakty. Vzhledem k umístění u baterky dochází k postupné oxidaci a následnému vzniku přechodového odporu. Výměnou za měděné kontakty se situace podstatně zlepší. Vše vlastní zkušenost
31 črc 2014, 08:58
díky krizik1...urobím aj to ..pre istotu mám v kufry náhradný regler a kopec poistiek..
...tak dúfam,že neodíde alternátor...
..ten náhradný nemám...