Ahoj, musím přiznat, že taky moc nechápu vztah mezi termostatem a prolínáním benzinu do oleje. Jeddiné co mě napadá je, že se motor dostatečně neohřívá ( palivová mapa možná dodává o truchu víc benzínu než je nutné, asi) a tudíž možná nedochází špatnému spálení všeho paliva během výbuchu ve válci. Zbylí benzím se pak pod tlakem rozpouští v oleji. Tuto teorii vyplodil můj chorý mozek takhle brzo ráno a ještě nemám dopité kafe. Takže v případě že s Vám to nezdá nemějte mě za blbce.
Mijuno, jel jsem s tím asi 170km a dával jsem jí za uši. Doma jsem pak kontroloval hladinu oleje, který byl moc řídký podle mě. Tak jsem vytáhnul cca 300ml (což je na 500ku dost) abych se dostal na hranici maxima. Pak jsem jsem s tím jel asi dalších 80km a zase je tam víc a řekl bych že smrdí benzínem. Ale jinak se nedusí a jede normálně zatím. Chěl jsem se zeptat jakej tam máš termostat a kde ho sehnat?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 pro 2013, 02:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou