vemu to odzhora
foky: 1) Servisni manual sem sice celej neprochazel, ale v okoli karburatoru tam zadny udaje o nastaveni nebyly
2) Ten sem zkoumal jen ve studenym stavu, ale zase co sem ruzne po forech cetl tak by ta motorka se syticem moc netahla a tak, ale to sem nespozoroval(pravda ze nemam s cim to srovnavat)
3) Filtr ten chlapek v servise udajne vypral a toho sem mel dohozenyho od kamradova brachy co je automechanik, takze tam by problem nemel byt
Luthar: Tem kilometrum bych i veril... datum registrace na technicaku bylo unor 09 a zaroven byl technicak skrtnutej a francousky napsano "prodano srpen 10" takze jestli to jezdilo jen ten rok a pul tak by to i odpovidalo
crhy: je to nejakej chlapek kousek od slanyho... jetli te zajima i jmeno, muzu dodat
Cdi jestli se nepletu ridi zapalovani a to nevim jak by mohlo jit s vysokou spotrebou dohromady...
sollik: motor jede dobre akorat obcas zustavaji vyssi otacky ve volnobehu a kdyz vezmu za plyn a hned ho zas pustim, tak se srovnaji.... a dusil se jen zezacatku nez sem to cely prosel na nalil novej benzin, predtim se dusil uz od volnobehu..... a mnozstvi paliva jsem nezkoumal a za zkousku nic nedam, ale stejne je cerna svicka takze to prechlastava
jinak co jsem jeste zjistil ze je tam nejspis jinej karbec a to z modelu 2004 ten:
http://www.scootland.cz/uzbozi/aprilia- ... kompletni/ a pritom by tam mel byt tenhle :
http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio- ... or-walbro/ ... tak si rikam jestli ten co tam mam tam neni naladeny jinak, nez by mel byt na ten mladsi model a jestli by nestalo za to koupit ten co tam patri, stejne u tech pouzitych dilu pisou ze v pripade nefunkcnosti se da vratit... a vysoka spotreba je podle me nefunkcnost