Doplnění info - sundal jsem klapky (membránový blok) - nalil jsem do domečku benzín a ten se jen velmi pomalu ztrácí, opticky netěsnost není vidět.
Gufera můžu samozřejmě vyměnit, nicméně žádná mastnota v jejich okolí není vidět.
Motor má najeto něco přes 20-tis km a je původní, takže přidření díky nefunkčnosti olejového čerpadla je logická, ale co prostě nechápu, že po výměně sady válce s pístem, nemá dle všeho motor "správnou" kompresi. I při otáčení motoru rukou nepůsobí žádným extra odporem, při startování motor točí skoro jak bez svíčky, což nízkou kompresi potvrzuje. Jelikož si nepřipadám jako totální technická lama, netuším kromě vadné nové sady příčinu.
Pro porovnání a vyloučení vady měřiče komprese (není to home made, ale továrně vyráběné zařízení) jsem zkusil změřit kompresi na motorové pile cca 9-barů (motor studený).
Nemám problém motor, který je kompletně vymontovaný - oddělený od scootera komukoliv kdo tomu rozumí dát do péče, ale prostě nikoho takového neznám....
Díky všem za jakýkoliv nápad, podmět....