Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
09 čer 2017, 07:36
Dáváš tam správně píst? Tzn. šipkou směrem k vejfukovýmu kanálu?
09 čer 2017, 07:46
Prasklá hlava nebo těsnění pod ní. I když těsnění asi dáváš nové. Neznám jak pracuje dvoutakt se vstřikováním, ale před měřením komprese bych zkusil do válce přes svíčku kápnout trochu motorového oleje. Na sucho to mít kompresi nebude. Do spalovacího prostoru očištěné a suché hlavy nalít benzin a zkoumat jestli někde neprolíná třeba právě kolem toho vstřikovače, pokud teda je v hlavě.
09 čer 2017, 20:26
Takže půlení motoru mám za sebou, vyměněna gufer a ložisek na klice, vyčištění, silikonování a složení kartrů, silikonování válce, montáž pístu šipkou k výfuku (zámky kroužků směrem nahoru ne u výfukového kanálku. Nové těsnění mezi válcem a hlavou... Nastříkání směsi pod i nad válec a je tam 4,5 Baru, což není velká změna. Motor po delší době startování s plně nabitou baterii má snahu chytit (občas zabrble) ale nechytí. Z výfukového svodu kape směs... Takže co mě napadá, vyměnit teflonový kroužek u vstřiku, potom už jen leda kovošrot....
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
09 čer 2017, 21:39
A tie klapky na sani tam davas spravne otocene ze? (ked sa pri sani nebudu otvarat tak ani kompresia nebude) Kompresiu merias pri plne otvorenej skrtiacej klapke?
10 čer 2017, 08:57
Klapky mám správně, škrtící klapku otevřu na plno...
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
10 čer 2017, 13:20
No tak teď už ti může ta komprese ucházet jen kolem toho vstřikovače.
10 čer 2017, 20:37
Doufám, že to tak bude... Musím někde splašit sadu těsnění vstřikování....
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
10 čer 2017, 21:20
To není možné aby to nešlo.Máš tam píst co tam má být? Kolik kroužků je na pístě a jsou správně otočeny?
11 čer 2017, 20:10
Mám tam originál píst i válec se zárukou, kroužky dva a zamkama nahoru, ne k výfuku. Před tím jsem dával sadu válce RMS (novou) to stejné....
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
12 čer 2017, 08:40
pattuning píše:Doufám, že to tak bude... Musím někde splašit sadu těsnění vstřikování....
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
Sadu o-kroužků vstřikovače mají na scootlandu:
http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-s ... ku-ditech/popřípadě ještě vyměnit i toto:
http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-t ... ce-ditech/je to ovšem raketa - litr za 7 gumových těsnících o - kroužků. Kdysi jsem ditecha měl v garáži, koupil jsem si je, ale stejně to nepomohlo. Až to budeš měnit, tak si znač kterej je odkud, protože rozměrově tam je minimální rozdíl
12 čer 2017, 22:00
pattuning píše:Mám tam originál píst i válec se zárukou, kroužky dva a zamkama nahoru, ne k výfuku. Před tím jsem dával sadu válce RMS (novou) to stejné....
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
1)Kroužky by měly mít punc otočen ke dnu pístu,2)máš dobře staženy půlky kartrů aby tam nebyla sebe menší mezerka kterou by to přisávalo?(To bys poznal jedině stažené kartry zalíté tech.benzinem který by při vadě prolínal)3.)Háže to vůbec jiskru?
12 čer 2017, 22:07
Ako si zatesnil kartre medzi sebov?
13 čer 2017, 06:28
Netěsnost mezi kartry a ani absence jiskry by na kompresi neměla vliv. Netěsnsti je potřeba hledat mezi hlavou a válcem a nebo přímo na hlavě.
16 čer 2017, 06:39
Kartery složené, přetěsněné... Kroužky správně... O víkendu sundám vstřikování a hlavu... Se uvidí...
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
27 čer 2017, 22:07
Sundána vstřikovací hlava včetně vzduchového vstřiku, změřena komprese motoru a ejhle čísla už jsou lepší... Cca 7 Barů... Dále pověšeno vstřikování mimo hlavu a test mlhoviny - mlhovina sice není tak silná jako v některých videích na YouTube, ale pěkná rozprášená bez kapání...
Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk