Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod Mr.Voza » 09 čer 2017, 07:36

Dáváš tam správně píst? Tzn. šipkou směrem k vejfukovýmu kanálu?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod scarabeo500 » 09 čer 2017, 07:46

Prasklá hlava nebo těsnění pod ní. I když těsnění asi dáváš nové. Neznám jak pracuje dvoutakt se vstřikováním, ale před měřením komprese bych zkusil do válce přes svíčku kápnout trochu motorového oleje. Na sucho to mít kompresi nebude. Do spalovacího prostoru očištěné a suché hlavy nalít benzin a zkoumat jestli někde neprolíná třeba právě kolem toho vstřikovače, pokud teda je v hlavě.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod pattuning » 09 čer 2017, 20:26

Takže půlení motoru mám za sebou, vyměněna gufer a ložisek na klice, vyčištění, silikonování a složení kartrů, silikonování válce, montáž pístu šipkou k výfuku (zámky kroužků směrem nahoru ne u výfukového kanálku. Nové těsnění mezi válcem a hlavou... Nastříkání směsi pod i nad válec a je tam 4,5 Baru, což není velká změna. Motor po delší době startování s plně nabitou baterii má snahu chytit (občas zabrble) ale nechytí. Z výfukového svodu kape směs... Takže co mě napadá, vyměnit teflonový kroužek u vstřiku, potom už jen leda kovošrot.... ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
pattuning

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 18 říj 2009, 13:59

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod Dusan14 » 09 čer 2017, 21:39

A tie klapky na sani tam davas spravne otocene ze? (ked sa pri sani nebudu otvarat tak ani kompresia nebude) Kompresiu merias pri plne otvorenej skrtiacej klapke?
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod pattuning » 10 čer 2017, 08:57

Klapky mám správně, škrtící klapku otevřu na plno...

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
pattuning

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 18 říj 2009, 13:59

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod stretavka » 10 čer 2017, 13:20

No tak teď už ti může ta komprese ucházet jen kolem toho vstřikovače.
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod pattuning » 10 čer 2017, 20:37

Doufám, že to tak bude... Musím někde splašit sadu těsnění vstřikování....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
pattuning

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 18 říj 2009, 13:59

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod Dědek64 » 10 čer 2017, 21:20

To není možné aby to nešlo.Máš tam píst co tam má být? Kolik kroužků je na pístě a jsou správně otočeny?
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod pattuning » 11 čer 2017, 20:10

Mám tam originál píst i válec se zárukou, kroužky dva a zamkama nahoru, ne k výfuku. Před tím jsem dával sadu válce RMS (novou) to stejné....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
pattuning

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 18 říj 2009, 13:59

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod stretavka » 12 čer 2017, 08:40

pattuning píše:Doufám, že to tak bude... Musím někde splašit sadu těsnění vstřikování....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk


Sadu o-kroužků vstřikovače mají na scootlandu:
http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-s ... ku-ditech/

popřípadě ještě vyměnit i toto:
http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-t ... ce-ditech/

je to ovšem raketa - litr za 7 gumových těsnících o - kroužků. Kdysi jsem ditecha měl v garáži, koupil jsem si je, ale stejně to nepomohlo. Až to budeš měnit, tak si znač kterej je odkud, protože rozměrově tam je minimální rozdíl
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod Dědek64 » 12 čer 2017, 22:00

pattuning píše:Mám tam originál píst i válec se zárukou, kroužky dva a zamkama nahoru, ne k výfuku. Před tím jsem dával sadu válce RMS (novou) to stejné....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk

1)Kroužky by měly mít punc otočen ke dnu pístu,2)máš dobře staženy půlky kartrů aby tam nebyla sebe menší mezerka kterou by to přisávalo?(To bys poznal jedině stažené kartry zalíté tech.benzinem který by při vadě prolínal)3.)Háže to vůbec jiskru?
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod Dusan14 » 12 čer 2017, 22:07

Ako si zatesnil kartre medzi sebov?
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod scarabeo500 » 13 čer 2017, 06:28

Netěsnost mezi kartry a ani absence jiskry by na kompresi neměla vliv. Netěsnsti je potřeba hledat mezi hlavou a válcem a nebo přímo na hlavě.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod pattuning » 16 čer 2017, 06:39

Kartery složené, přetěsněné... Kroužky správně... O víkendu sundám vstřikování a hlavu... Se uvidí...

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
pattuning

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 18 říj 2009, 13:59

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

Příspěvekod pattuning » 27 čer 2017, 22:07

Sundána vstřikovací hlava včetně vzduchového vstřiku, změřena komprese motoru a ejhle čísla už jsou lepší... Cca 7 Barů... Dále pověšeno vstřikování mimo hlavu a test mlhoviny - mlhovina sice není tak silná jako v některých videích na YouTube, ale pěkná rozprášená bez kapání...ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk
pattuning

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 18 říj 2009, 13:59

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník