2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Příspěvekod Kill Frenzy » 15 kvě 2016, 20:18

Ahoj, PCX (28 000 km) mi zrazu začalo dusiť pri rozbehu z voľnobehu, po pridani plynu veľmi klesnú otáčky, ako keby motor chcel zhasnúť.
Po pomalom rozbehu nad 20 km/h už ide normálne.
Je to veľmi nepríjemné pri rozbehoch na semaforoch. Poraďte prosím.
Uživatelský avatar
Kill Frenzy

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 01 čer 2012, 12:47
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 300

Re: 2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Příspěvekod JRM66 » 15 kvě 2016, 20:48

Skúsil by som omrknuť palivovy filter, tankuješ palivo na rôznych benzinkach alebo iba na jednej? Tie ekosračky v palive vedia narobiť peknú paseku, podobnú skúsenosť mám aj ja ale z väčším nábehom kilakov!
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: 2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Příspěvekod forester » 15 kvě 2016, 21:11

Kill Frenzy píše:Ahoj, PCX (28 000 km) mi zrazu začalo dusiť pri rozbehu z voľnobehu, po pridani plynu veľmi klesnú otáčky, ako keby motor chcel zhasnúť.
Po pomalom rozbehu nad 20 km/h už ide normálne.
Je to veľmi nepríjemné pri rozbehoch na semaforoch. Poraďte prosím.


Jednoznačne aditívum VIF. Všeliek na podobné problémy. Keby som to používal skôr nemusel by som zažiť stres pri odjazde z Chorvátska, kedy mi to po naštartovaní skapalo sa začalo robiť to isté ako tebe a to skoro až domov a ešte s tým že to trhalo aj pri rýchlostiach 80-100.MUDr. Crhy naordinoval :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: 2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Příspěvekod Bostav » 15 kvě 2016, 21:23

V návodu u Kymca mám napsáno "nepoužívat aditíva"
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: 2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Příspěvekod forester » 15 kvě 2016, 21:24

Píkovina :D

Aditíva sú predsa súčasťou každého benzínu no len veľakrát nie toho správneho :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: 2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Příspěvekod Bostav » 16 kvě 2016, 06:49

Jen píšu co je v návodu u Taiwanu....
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: 2012 PCX 125 sa dusi v nízkych otackach

Příspěvekod TUNER » 16 kvě 2016, 07:53

Kymco má asi rádo své zákazníky a rádo by je vídalo častěji.....v servisu )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků