Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
04 bře 2021, 19:50
zdravím,peugeot 125 elyseo,nejde přidat plyn,karburator vyčistěn sytič odzkoušen ,nová svíčka,chytne na cvrnknutí ,ale běží jen na volnoděh nejde přidat plyn
05 bře 2021, 21:02
Dělalo to i před zimou ? Rozhodně nechat karburátor dát do ultrazvuku.
Není tam i nějaká pryžová membrána ?
Jak vypadá vzduchový filtr ?
06 bře 2021, 08:58
zdravim koupil jsem ho vtomto stavu,bez vyfuku a airboxu,slo to nastartovat ,dokoupil jsem vyfuk i airbox,vycistil karbec,tlaky 10,ventily ok ,a beží pořád na volnoděh,svička černá,začínam mít podezření na cdi,dobíjí 13,5v,má někdo zkušenosti s odblokovaným cdi?popř s cdi z aliexpresu? ještě má to imobilizer muže mít takový vliv ?
07 bře 2021, 13:44
tak chci sundat cdi kvuli koupi nové,vypálený konektor -zelený drát ,ale co nechápu je tam cdi ze 100 což je zřejmě dvoutak.tak to bude nejspíš celý problém.kupoval jste někdo to cdi z china?
-- 07 bře 2021, 18:36 --
mám černý i červený klíč je možné koupit cdi s kroužkem ze skřínky a namontovat?nebo musí být cdi, kroužek i klíče?
09 bře 2021, 17:08
Ahoj.
Černá svíčka = bohatá směs, je to stejný jako bys jel se zapnutým sytičem, taky se ti to za chvíli uleje a chcípne. S největší pravděpodobností problém vyřešíš utažením trysky bohatosti o půl otáčky
.
Jestli si koupíš CDI z Číny nebo na e-shopu u nás, tak dosáhneš úplně stejného efektu - budeš mít CDI z Činy, akorát že v druhém případě koupené u nás.....ale CDI nemá vliv na to, zda ti skútr pod plynem chcípá či nikoli.
Pokud si koupíš nové CDI v Číně, bude již s bypassem immobilizéru, takže žádný kroužek na spínačce a klíče měnit nemusíš - to bys musel, kdybys měnil CDI s immobilizérém a ještě bys musel znát grif, jak si naprogramovat černý klíč pomocí červenýho.....
11 bře 2021, 16:35
dnes jsem koupil cdi z jiného skutru origo a neumim sparovat s imo .pokud to vubec jde umí někdo?
12 bře 2021, 11:16
Edituji svůj původní příspěvek:
Pokud to chceš řešit výměnou cdi, tak se obrať na firmu IGNITECH, kdysi jsem si u nich objednal cdi na Elyseo 125, bylo drahé (cca 3500), ale kupoval jsem ho proto, že nedával proud na cívku a byl jsem bez jiskry....
Kdyby ses toho chtěl zbavit, možná bych to od tebe koupil, jinak ti přeju brzké nalezení problémů a nezapomeň sem dát čím to bylo, ať se můžou případní bastleři poučit. Zdarec.
Naposledy upravil
LubošV dne 13 bře 2021, 00:03, celkově upraveno 1
12 bře 2021, 14:48
ta puvodní cdi je ze 100 elyseo což je dvoutakt a běží to jen na volnoběh jakoby v nouzovem režimu ,naprosto nejde přidat plyn ,at je sroub bohatosti utahovan či povolovan.
12 bře 2021, 23:06
Otáčením šroubku se ladí v podstatě jen bohatost směsi v režimu volnoběhu, pokud chceš zmenšit provozní bohatost, musíš zmenšit hlavní trysku karburátoru, ničím jiným to nezměníš.
13 bře 2021, 11:17
zkousel jsem i karbec z jine 125 ,sice ne peugeot ale na zkousku by to snad neco ukazalo,nic jen volnobeh a jeste dost nejisty
31 bře 2021, 18:09
čus,nějaký pokrok? Řeším teď to samý....
12 dub 2021, 12:43
mam to v servisu,ale neumi to odblokovat ,takže to beru nazpět bez opravy a objednávam nové cdi u ignitech stojí 4000kč s dopravou nicméně zatím neodpověděli
14 dub 2021, 21:54
dnes dorazila cdi od ignitech 4000kč naskočil na poprvé jede jak šílený ,takže cdi