adacarp píše:JardaB,tenhle kripl stroj je neseřiditelný,měl ho brácha a do 5tis v pohodě, potom to začalo,stále chcípal.Nový sytič a né jednou,karec čištění ultrazvukem časem nový a stále dokola,prostě si to žilo svým životem,víc jsem to opravoval než to jezdilo.Pak to položil prodal na díly, a od doby co má novou Hondu,najel 37tis tak nechcípla ani jednou a já jsem bez práce, krom základního servisu.
Radaprda píše:adacarp píše:JardaB,tenhle kripl stroj je neseřiditelný,měl ho brácha a do 5tis v pohodě, potom to začalo,stále chcípal.Nový sytič a né jednou,karec čištění ultrazvukem časem nový a stále dokola,prostě si to žilo svým životem,víc jsem to opravoval než to jezdilo.Pak to položil prodal na díly, a od doby co má novou Hondu,najel 37tis tak nechcípla ani jednou a já jsem bez práce, krom základního servisu.
No mám Ardoura rv2014 najeto 15000km. A zrovna karburátor a motor jsou snad to jediné co funguje v pohodě. Karburátor jsem po první zimě vyčistil od biousazenin a přetryskoval na 102. Pak už jen seřídil vzduch a volnoběh a od té doby jsem na něj nesáhl (kromě jedné výměny el. sytiče).
To dalších chybek se na tomto ďábelském stroji našlo dost.
Ale zrovna tento týden byl u nás s Matadorem známý a stěžoval si na "motor".
Tak jsem na to kouknul - volnoběh měl "seřízený" matkama na bovdenu lanka. A divil se že to zase chcípá.
Ale prohlídl jsem i ten karbec - vnitřek byl v pořádku - po vyčištění a seřízení to už jede v pohodě. Ale moc zářnou budoucnost mu nedávám. Oxidace je taková, že jsem musel použit tmel na dotěsnění - drážky na těsnění jsou vydrolené.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků