od JardaB » 18 říj 2022, 09:54
Olej v sání znamená, že pod píst se dostává více oleje a odvětrání klikovky toho má víc na práci. Množství je odvislé i od toho jak se tahá za plyn, když to držíš pod krkem objeví se olej ve většině motorek.
Ke změně došlo změnou parametrů variátoru. Jinak je pravidlem že nový širší řemen, způsobí trochu nižší provozní otáčky a vyšší maximálku. S řemenem těsně před výměnou to ve stejné rychlosti víc točí a má tedy i v reálu větší výkon na zadním kole a lehce nižší maximálku.
Pokud má stroj po opravě "výrazně" jiné jízdní vlastnosti musíš to projednat se servisem.
Krom toho pro nějakou analýzu je třeba lepší podklady od tebe ... popsat přesně chování motoru, zda jsou stejné provozní otáčky motoru jako přes výměnou variátoru. Jak se stroj chová při jízdě po rovině a do kopce.
Zda dali přesně stejnou hmotnost válečků, zda měnili, kontrastku, zda trefili rozměr řemene ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.