Technické problémy s čínskými skútry
13 úno 2020, 18:34
čau kluci,sousedka přitáhla skutra co koupila v Autokelly.Prý slyšela že jsem šikovný :-$ .Problém je že se v tom vrtám a nějak nedokážu přijít na závadu.Jedná se o to ,že neběží palivové čerpadlo co je v nádrži.Tak jsem vyměnil čerpadlo a nic,vyměnil jsem relé čerpadla a taky nic...prostě nezabzučí.Tak kámoš přivezl taky tenhle skvost a vyměnili jsme řidící jednotku a taky nic.Zkusili jsme i chcípák a i boční stojánek a taky nic.Nesvítí ani kontrolka motoru na přístrojové desce.Nějak jsme již v koncích.Pojistky to nemá.Pouze 2 skleněný u baterie.Tak já fakt už nevím....
14 úno 2020, 20:56
Najprv by som asi vytiahol relé palivového čerpadla a na jeho pätici (svorky + a - pre cievku relé) by som meral či príde napätie +12V pri zapnutej spínacej skrinke a zapnutom spínači (chcipák na kormani) a samozrejme zatvorenom bočnom stojane. Ak tam +12V nebude ,tak by som meral či prichádza samotné +12V voči kostre. +12V prichádza priamo zo spínacej skrinky a - pól pripína riadiaca jednotka z pinu č.9 konektora J2 , ak príde do nej +12V na pin 15 konektora J2 práve cez spínacú skrinku ,cez bočný stojan a chcipak na kormani. Premeral by som spomínané obvody aj ohmicky či náhodou nie je problém v niektorom z konektorov.
Ak neprichádza - pól na relé môže byť problém aj so samotným napájaním riadiacej jednotky, ktoré je na svorkách č.2 - pól a č.18 + pól konektora J2. To by odpovedalo aj tomu, že nesvieti kontrolka motora. Základ je mať schému zapojenia.
-- 14 úno 2020, 20:15 --
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
14 úno 2020, 23:28
nevím jestli nefunguje elektrika celkově...ale mě zlobil ten červenej chcípák na řídítkách... nějakej špatnej kontakt... vyměnili mi ho a od té doby dobrý
14 úno 2020, 23:39
http://imgbank.cz/images/2020/02/13/schema-maxon.jpghttp://imgbank.cz/images/2020/02/13/schema-maxon2.jpgděkuji za vaše reakce.Ten 18 pin na konektoru J2 jsem proměřoval ,tam jde normálně 12V ,ale je pravda že na tu kostru na pinu 2 me nenapadlo se podívat .Podle me to bude mít něco společného s tím napájením řídící jednotky ,protože nedává ani jiskru na svíčku a ani ta kontrolka motoru nesvítí,tedy z logiky věci by to mělo být právě v té řídící jednotce a nebo nějaká blbůstka kolem.Ale ten boční stojánek jsem zkoušel vycvakl jsem konektor a spojil natvrdo a nic.To jedině že by to bylo někde přerušené ve svazku ,což je nepravděpodobné.Potom i chcípák jsem vyměnil za nový....je to celkem mravenčí práce a nevím ,čeho bych se chytnul...
17 úno 2020, 23:51
tak jsem to proměřil a do relé čerpadla nejde po zapnutí klíčku 12V do bílo/šedého drátu .U stejného modelu který mám na test tak tam normálně jde.Neví někdo ,jak postupovat ,co tento drát znamená?
18 úno 2020, 08:38
Obrázek jsem sice nepochopil,ale to nevadí.
Pokud někam má jít proud a nejde tam tak musíš jít po tom kabelu který ho má přivádět.
Popřípadě ho přemosti z jiného zdroje pokud se ti nechce hledat.
18 úno 2020, 10:43
je to vlastně obrázek konektoru ,který jde do relé palivového čerpadla.Tam kde je červený vykřičník tak tam nejde napětí oproti skutru kde jsem to zkoušel a který je v pořádku.Nakonec mě to vychází ,že štáva není v tom pravém horním ,je to bílo/šedá žíla...Je to žíla která jde z řídící jednotky J2 black pin 9.
Nevíte proč tam jsou 2 stejné relé u toho druhého relé je napsáno Relay Socket.Co to druhé relé ovládá?děkuji
18 úno 2020, 11:31
Prosviť ten kabel kabel mezi jednotkou a relé jestli není porušený. Vem jednotku z jiného funkčního skůtru a zkus to s ní.
Není možné, že by tam byl imobilizer a ten ti blokuje čerpadlo
18 úno 2020, 11:39
jojo řídící jednotku jsem zkusil hned mezi prvníma věcma.Tu žílu zkusím prosvítit,dík za typ,protože mě docházejí nápady.

Tohle jinak imobilizér nemá...to nebude tím...
18 úno 2020, 13:14
A chová se to s jinou jednotkou stejně ?
Jestliže to imo nemá tak bych hledal chybu v kabelu.
18 úno 2020, 15:13
tak ten bílo/šedou žílu jsem prosvítil a ok.Takže z řídící jednotky nejde proud z pinu 9 černého konektoru při zapnutí klíčku.Prostě to relé nesecvakne na těch 5 vteřin než pumpa natlačí a pak se vypne.Ty proudy tam jsou pouze na tom jednom není....
18 úno 2020, 16:42
To by ukazovala na jednotku,ale pokud to dělá i jiná tak je chyba jinde.
Když dáš tuhle jenotku do toho zkušebního tak funduje

Zkusil bych přehodit i to relé aby jsi vyzkoušel všechny aktivní prvky.
18 úno 2020, 18:23
jo to relé jsem také vyměnil,to jsem udelal vše na začátku...tam právě nejde ten impuls k tomu secvaknutí
18 úno 2020, 18:58
Kontakty na spinacej skrynke si nepozeral? Na tom strojiku bude uplna blbost pokazena len jak ju najst.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
18 úno 2020, 19:04
ke spínací skřínce vedou pouze 2 dráty.To funguje,to by se jinak nerozsvítil displey.Bych potřeboval vědět co je ten pin 9 který dává ten 5vteřinový impuls k sepnutí než se natlakuje čerpadlo....