od Hetrik » 14 úno 2020, 20:56
Najprv by som asi vytiahol relé palivového čerpadla a na jeho pätici (svorky + a - pre cievku relé) by som meral či príde napätie +12V pri zapnutej spínacej skrinke a zapnutom spínači (chcipák na kormani) a samozrejme zatvorenom bočnom stojane. Ak tam +12V nebude ,tak by som meral či prichádza samotné +12V voči kostre. +12V prichádza priamo zo spínacej skrinky a - pól pripína riadiaca jednotka z pinu č.9 konektora J2 , ak príde do nej +12V na pin 15 konektora J2 práve cez spínacú skrinku ,cez bočný stojan a chcipak na kormani. Premeral by som spomínané obvody aj ohmicky či náhodou nie je problém v niektorom z konektorov.
Ak neprichádza - pól na relé môže byť problém aj so samotným napájaním riadiacej jednotky, ktoré je na svorkách č.2 - pól a č.18 + pól konektora J2. To by odpovedalo aj tomu, že nesvieti kontrolka motora. Základ je mať schému zapojenia.
-- 14 úno 2020, 20:15 --
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.