od LubošV » 07 srp 2023, 14:43
Vysvětlím ti proč zním sarkasticky, to není povyšování....
Oukej, tak příště až budeš psát, cituji..."mi přijde, že je tam velká vůle cca 0,4 mm to je myslím moc"...... tak z toho to nezní jako např. naměřil jsem na sacím ventilu vůli xxxxx a na vyfukovem ventilu vůli yyyyy,
Nepotřebuješ diskuzní vlákno k tomu, aby jsi si našel jaké vůle ventilů (sací i výfuk) předepisuje výrobce skútru, resp.motoru.....to najdeš v manuálu k motorce anebo stačí chvíli gůglit a zjistíš to, ale jednodušší je, když to udělá někdo za mně.....
Potom hned na tvůj první post ti uživatel radeonx800 dal lakonickou, nicméně zcela zásadní informaci-máš suchou svíčku, takže ti tam nejde benzín....a ty furt řešíš časování, vůli ventilů atd....prostě bez benálu (ne nějaký odmašťovač) pod svíčkou to nepojede, howg
Dále ti JardaB poradil co máš udělat!!!!! Půjčil jsi si měřič komprese ve válci? NEPŮJČIL, jinak by jsi napsal, jaký to má tlaky. Změřením komprese zjistíš, jestli se palivo vůbec stlačí a pak zapálí...(ale nechci tě poučovat, aby ses o5 neurazil a neměl pocit, že se povyšuju)...protože ti to nenastartovalo ani na sprej.....jen tak mimochodem.....vstříknul jsi trochu benzínu (ne nějakého bůhvíjakého pochybného odmašťovače) pod svíčku a zkusil nastartovat? Tipuji že nikoli.....
Dále....píšeš, cituji..."podtlakový ventil sice protéká, ale do karburátoru benzín dotéká".....už ti to psal JardaB.....kdyby jsi si proaktivně zjistil, jak podtlakový ventil funguje (Google, YouTube etc), tak zjistíš, že samovolně protékat nemůže...tzn.že je KO.....
o5, proč bych si zjišťoval jak funguje a k čemu tam je dekompresor....raději se zeptám, přemýšlet a trochu se ponasnažit holt bolí....
No a v neposlední řadě...píšeš že jsi vyčistil karburátor....JAK?....nicméně Jarda B ti k tomu poradil....cituji..."znova komplet kontrola karburátoru, sytiče, vyčistit, přisávání vzduhu"....tím znovu měl na mysli vyčištění karburátoru ultrazvukem.....to je základ.....co vše jsi z toho udělal co ti JardaB poradil????? VELKÝ NIC.....tedy kromě toho, že jsi zjistil , že startér točí krásně......stěrače stiraji a houkacka houká.....
Místo toho řešíš furt preskoceny řetěz, ventily a podobně, což neznamená, že to tím být nemůže, ale nejdřív vyřeším přívod paliva a pak další.
A nakonec ti povím jedno.....takových dotazů, jaký jsi tady vznesl ty, se tu vyrojí několik desítek měsíčně....a scénář je furt stejný.....člověk neochotný si proaktivně zjistit základní věci položí dotaz a když se najde dobrák (v tvém případě dva dobráci) a řadu dá, tak se stejně míjí účinkem.....proto jsem se tě ptal, co jsi zjistil pod tím víkem ventilů a co ti na nich nezdá, a cca 0,4mm nezní jako přesně změřená vůle měrkami a konkrétně u jakého ventilu....+ tvé další psaní....procby ti měl někdo radit, když si poradit nedáš....včetně toho odvez to do servisu....
Takže asi tak....myslí si o mně co chceš...já tady končím protože nosit suché prádlo na půdu mně nebaví....
PS: ale zcela upřímně ti přeji úspěšnou opravu a ať zas brzo jezdíš.