Sundat kryt, nastartovat a kouknout se, co dělá řemen. Pokud mohu hádat, tak ti tluče o kryt, protože při volnoběhu není v tahu a je volnější. Normálně by měl být napnutý mezi variátorem a zadní polořemenicí, takže žádný tlukot. Ale myslím si, že je volnější a variátor ho táhne. Sice to nestačí na rozjetí, nejsou dost vysoké otáčky, ale stačí to k jeho rozkmitání. Zkontroluj, zda máš správný řemen, délku, rozměry.
U toho šroubu si nemyslím, že "kdyby byl špatný, tak by to nemělo jet". Možná špatně, možná s nesprávnou směsí, ale jel by. Nevím, jaký byl důvod jeho výměny, ale podle typu karburátoru si kup správný a vyměň ho. Tak vyloučíš jeho vliv. Pak klasicky seštelovat karburátor - směs, volnoběžné otáčky. Jinak pokud se studeným motorem nastartuješ a během chvilky odjíždíš s plným plynem, tak ti to nepojede nikdy. Je tu plno zkušeností s nastartováním, necháním na volnoběh, až se zahřeje, a až se otáčky ustálí (zkraje jsem se sytičem vyšší) a klesnou, pak, pokud je karburátor dobře seřízený je i správná směs benzínu a oleje (buď namíchaná nebo přes oilmastera), tak by neměl být žádný důvod pro kouř a problémy s otáčkami, pokud nemáš něco dalšího. Takže zkontroluj řemen, kup správný vzdušník, seřiď karburátor a uvidíš.
P.S.: Jestli mohu poradit jednu věc, dokud nebudeš mít jasné, jak je to s karburátorem, směsí, tak nejezdi. Důvod je jednoduchý. Jen jedna směs je správná, když je svíčka do hněda/cihlové barvy. Další je buď chudá - svíčka šedá až bílá, hrozí zadření, nebo černá a mastná, je nižší výkon a válec se opotřebovává víc a poškozuje se svíčka.