jak funguje chcípák u EFI motoru

Technické problémy s čínskými skútry

jak funguje chcípák u EFI motoru

Příspěvekod Primitiv » 23 srp 2021, 22:16

Nevíte prosím na jakém principu funguje chcípák a tlačítko bočního stojánku u skutrů se vstřikováním?U karburátoru a CDI jednotky to bylo jasné ale tady mně to nějak moc mozek nebere...cívka má 2 dráty jeden stálý 12V z řídící jednotky a druhý přerušovač od magneta.díky
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 156
Registrován: 20 črc 2012, 19:28

Re: jak funguje chcípák u EFI motoru

Příspěvekod Hetrik » 25 srp 2021, 14:56

Z baterie cez spínaciu skrinku, červený spínač pri pravej ručke a spínač bočného stojanu sa prerušuje napájanie do riadiacej jednotky na čierny konektor (J2) pin 15. Tieto spínače sú zapojené v sérii a hociktorý z nich keď sa preruší, tak riadiaca jednotka stratí napájanie pre zapaľovanie.
Hetrik

25+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 29
Registrován: 23 srp 2018, 11:14
Skútr / moto: Maxon Ardour

Re: jak funguje chcípák u EFI motoru

Příspěvekod Primitiv » 27 srp 2021, 21:47

tak jsem to dnes proměřoval.Jedná se o zeleno bílý drátek.Skutečně v něm nebylo žádné napětí,tak jsem ho propíchnul jehlou ,vyzkoušel bzučákem jestli jehla vodí s konektorem co jde do řídící jednotky a pak jsem napujit je jehlu 12V a zkusil jsem nastartoval...a co myslíte ,že se stalo....? No nic nenastartoval jsem...jen točí motor.... :cry:
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 156
Registrován: 20 črc 2012, 19:28


Zpět na Technické problémy s čínskými skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron