CPI Oliver bohatost směsi

Technické problémy s čínskými skútry

CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod Kropes » 02 led 2024, 14:11

Zdravím ,
už se mi podařilo rozchodit Olivera ale bohužel mám stále problémy s průběhem výkonu . Aby Oliver aspoň "nějak" jel , tak musím mít jehlu v karburátoru na prostředním zápichu , a šroub na bohatost směsi zcela utažen jak to jen jde , a i přesto je svíčka stále zcela mokrá .

Než se pustím do koupě a výměny trysek , je možné se ještě na něco podívat co by to modlo způsobovat ? Jaká tryska by tam měla +- být ( klasická 50 ccm ) ?

Díky za rady
Kropes

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 10 pro 2023, 15:41
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod nem.pe » 03 led 2024, 09:23

správná výška hladiny v karburátoru?
funguje jehlový ventil u plováku?
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod JardaB » 03 led 2024, 10:55

Sytič a seřízení karburátoru ? https://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/

Výška hladiny karburátoru ... stav vzduchového filtru ?

Nejlepším řešením je výměna karburátoru ... stojí 600,- https://www.scootland.cz/zbozi/icp-karburator-12mm-1/
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1741
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod Kropes » 03 led 2024, 15:25

Díky za rady .

Spodek karburátoru ( plovákovou komoru ) jsem kontroloval pouze vizuálně , tak se na ni ještě zaměřím . Pokud má dosahovat výška hladiny v karburátoru ? Z dob dávno minulých ( mito 125 ccm ) si pamatuju že na měn byl z venku nálitek podle kterého jsem se řídil . Jehlový ventil u plováku zkontroluji ;)

Sytič a vzduchový filtr jsou nové .

Zkusím se v tom ještě dnes pohrabat , koupě nového karburátoru by byla až poslední možnost a má osobní prohra :D :D :D
Kropes

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 10 pro 2023, 15:41
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod JardaB » 04 led 2024, 15:17

Pokud postupujete podle zažitých postupů - "mělo by to jít samo" :-) Mám ještě poznámky, co napadly moji hlavu:

*** Sytič (starý nebo nový) zkontrolovat funkci. Dosud nebyla zmíněna membrána ... a gufera na klice

*** rozebrat karburátor na prvočinilete ... hledat nějaké vůle

*** Poslední co mě napadá je nějaký problém na škrticí klapce nebo vzdušníku ... odvozeně tedy !!! udělat čištění v ultrazvuku !!! - to pokládám vždy za základní úkon při problémech. Pokud je ten skútr nějaká letitá "uloženka" ... tak je to nezbytné.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1741
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod LubošV » 04 led 2024, 22:09

4 JardaB

Jardo.....předně CPI Oliver je dvoutakt (takže škrtící klapkou a membránou mu akorát zamotáš hlavu....)btw.... sám jsi mu poslal odkaz na koupi 2T karburátoru.
No a o příspěvek výše psal a sytič a filtr dal nový... ale jinak souhlas s radou vyprání karbce v ultrazvuku....
LubošV

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 125
Registrován: 09 bře 2021, 16:54

Re: CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod Kropes » 05 led 2024, 09:18

Díky za veškeré info ;)

včera jsem karburátor rozdělal na prvočinitele a vyčistil , z nádrže se do karburátoru dostal dostal nějaký živý syfilis ( chvíli jsme myslel že to na mě mluví ) :D :D . Případný Ultrazvuk mám domluveny po neděli.

Také jsem přišel na věc , která by mohla řešit celý můj problém . Ve svazku kabelu jsem našel konektor , který je totožný s tím , ve kterém je nyní zapojen automatický sytič , je tedy dost možné že někdo v minulosti prohodil konektory a nyní sytič nepracuje tak jak má .
Kropes

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 10 pro 2023, 15:41
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: CPI Oliver bohatost směsi

Příspěvekod JardaB » 05 led 2024, 09:41

To je postup jak Švejkovo jihočeská anabáze :-) ... ale kvituji, že věčná, slušná a místy vtipná ... jsem zvědav co se ukáže tou pravou přičinou :-)

Ještě tu nádrž řádně "desinfikovat"
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1741
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56


Zpět na Technické problémy s čínskými skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron