139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Technické problémy s čínskými skútry

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Dusan14 » 18 zář 2015, 20:26

Podtlakiva Membrana je ok na karburatore? Hadicky si neprehodil?
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod ROBOTOX » 19 zář 2015, 07:14

Karburátor je vždycky plný benzínu.

21.9. edit:
Tak jsem tu záhadu dneska asi definitivně rozlouskl. Ani jiskra, ani benzín - ale ventily. To syčení nebyl karburátor ale netěsnící jeden z ventilů. Když jdu k horní úvrati (oba ventily zavřené) a překonávám kompresi, tak si hlava někde zasyčí (pravděpodobně netěsní jeden z ventilů) a komprese uteče. Takže to je na výměnu hlavy z ventily. Taky jsem si všiml že se motor v jedné poloze zadrhává (když vačka sacího ventilu plně tlačí na vahadlo).
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 zář 2015, 10:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod nem.pe » 21 zář 2015, 20:27

nebo těsnění pod hlavou?
ventily by měli jít nastavit pokud nedovírá případně zabrousit sedla a nastavit vůle
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod ROBOTOX » 21 zář 2015, 21:38

To se uvidí až se hlava sundá. S tou vůlí bych si nebyl jist, jako náhodou jsem je pár týdnů před incidentem měřil a byly OK. Hlavně motor zdechnul rázně za jízdy takže spíš podpálený ventil nebo to těsnění. Ale spíš si některý ventil "ufukuje". :)
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Dusan14 » 22 zář 2015, 08:32

Len pozor lebo uz sa stalo ze sa pretocilo ozubene koleso na vacle a potom ked sa to dalo na znacky doslo pri otackach k stretu ventilu s piestom a motor zase nesiel,hlavne je to zakerna porucha
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Dědek64 » 26 zář 2015, 22:12

Vyměn CDI stejný typ a pojede
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod ROBOTOX » 28 zář 2015, 10:13

Tak proběhla demontáž hlavy. Kromě toho, že nesedí ryska "T" na rotoru s dírou na kolečku vačky a museli jsme si udělat fixem vlastní značku to šlo bez problému. A vypadá to spíše na to těsnění pod hlavou. Pod těsněním bylo docela olejovato a stoprocentně netěsnilo. Ventily se zdají být OK. Test kdy se do hlavy u každého ventilu naleje benzín a sleduje se, jestli ventil nesákne byl úspěšný. Nové těsnění pod hlavu by to mělo vyřešit. :)
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Valheru_KOKr » 28 zář 2015, 11:42

Omlouvám se za OT
Jak dlouho už nejezdíš? Já 20 dní řešit závadu a pořád se držet slova "ASI", "by mělo" nebo "možná" tak to snad hodím ze skály :D
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod ROBOTOX » 28 zář 2015, 16:20

Ano, dvacet dní skútrové abstinence. Ono když to řeší člověk, který nemá moc zkušeností z 4T motorem, nechce platit zbytečně drahýho servisáka a na kvalitnější stroj nemá tak je to těžší. A když je to ještě čínský stroj tak je řešení závady ještě závažnější problém. Člověk si není jist ničím. Taky vyměním špatnou spojku, jejíž hluk a vibrace jsem řešil v jiném topicu. (ta se poškodila zřejmě pádem na zem během těžkého souboje s matkou polořemenic). Pokud těsnění vyřeší nefunkčnost motoru a nová spojka hluk a vibrace tak budu nejšťastnější člověk :)
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Dusan14 » 29 zář 2015, 06:30

ROBOTOX píše:Tak proběhla demontáž hlavy. Kromě toho, že nesedí ryska "T" na rotoru s dírou na kolečku vačky a museli jsme si udělat fixem vlastní značku to šlo bez problému. A vypadá to spíše na to těsnění pod hlavou. Pod těsněním bylo docela olejovato a stoprocentně netěsnilo. Ventily se zdají být OK. Test kdy se do hlavy u každého ventilu naleje benzín a sleduje se, jestli ventil nesákne byl úspěšný. Nové těsnění pod hlavu by to mělo vyřešit. :)

Dost zaujimava vec,ako vies ze tak ako si dal rysku s fixou je to v poriadku a nie koli tomu motor nebezi
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Mr.Voza » 29 zář 2015, 14:42

ROBOTOX píše:...Kromě toho, že nesedí ryska "T" na rotoru s dírou na kolečku vačky a museli jsme si udělat fixem vlastní značku to šlo bez problému...

Ty voe, jestli ti někde nesedí nějaká značka, která má sedět, tak si přece nemůžeš jen tak někde jinde udělat fixem jinou a brát to jako že je to OK, ne? To se asi muselo někde něco protočit, ne? Rotor zapalování na klice, nebo rozvody na hřídelích, nebo rozvodovej řetěz apod...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod ROBOTOX » 29 zář 2015, 16:20

Protočit se nic nemohlo a pokud jo, tak to nemělo vliv na motor protože jsem to kontroloval ještě před poruchou když jsem preventivně měřil vůle ventilů a ta značka na rotoru neseděla s otvory v kolečku vaček. Čili to nemá s poruchou nic společnýho. Ale nechápu jak to, že to nesedí.
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Mr.Voza » 29 zář 2015, 17:15

jo ahaaa, ono uz to tak bylo pred poruchou...

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod ROBOTOX » 29 zář 2015, 17:20

A co jako? To mi chceš říct že motor kterej by měl takhle hodně posunutý časování by byl funkční?
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: 139QMA - za jízdy chcípl a už nenaskočil

Příspěvekod Mr.Voza » 29 zář 2015, 22:22

Chci tím říct jenom "jo ahaaa, ono uz to tak bylo pred poruchou...", nic víc. Není to myšleno ironicky. Jenom prostě "jo ahaaa, ono uz to tak bylo pred poruchou..."
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy s čínskými skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků