Takze tu pisu po 14 dnech.Byl jsem v Brne a nechtel jsem se v tom hrabat na parkovisti,tak jsem si to nechal az na doma.Behem 14 dni se to startovani xenonu docela ustalilo.Tzn tak na 20 pokus se to vzdy rozsvitilo. Dneska jsem to cele vymontoval ven a vyzkousel primo na baterce.A vysledek byl uplne stejny, jen to problikavalo.Tak jsem to vzdal a pripojil na baterku u auta. Tam to asi 2x neudelalo nic (jen se zajikrilo na kontaktech) a pak to zacalo chytat napoprve!!! Tka jsem si trekl,ze je nejaky problem s batekou na skutru (pritom tam je nova nabita baterka).Tak to znovu zkousim na baterce na skutru a uz to zase chyta napoprve!!!Zkusim tak 10x a pokazde to napoprve zaclo svitit (mel jsem mezi tim dost dlouhe pauzy)No tak sem si rekl, ze to pripojeni na uto to nejak spravilo,tak jsem to zas namontoval do skutru.vyzkousim parkrat a facha.Tak to cele domontuju,uchytim trafo atd. a znovu zkusim a nic:( zase to jen problikava.Tak uz jsem byl nasraty a nevedel co stim.Zasel jsem si na obed a po obede jsem to zkusil a zase to sviti napoprve!! Tak ja uz fakt nevim. Od te doby jsem to zkousel tak 10x a pokazde to zaclo svitit na 1 nebo 2 pokus! Bych to nejradeji vymontoval a poslal na reklamacku,ale jak to v prodejne pripoji na autobaterii,tak jim to treba bude fungovat bez problemu
Grrr, no nechal jsem to a otestuju to praxi.
Ted jeste k tomu jak to sviti.V patek jsem jel z Brna do FM v noci za docela solidniho lijaku a obcasne mlhy a jsem v hodnoceni velmi rozpacity. Pokud jen prsi a jedete po dobre ceste, tzn bile cary na krajnici a uprostred, na krajich jsou odrazky,tak je to super.Vidite fakt daleko a je to bez problemu.Tady to hodnotim mnohem lepsi nez "normalni" svetlo. Ovsem pokud zacne byt mlha,tak jste v pytli,pac cim mate vykonejsi svetlo tak toho mene vidite
Mno to je ale u vsech ssvetel,takze toby se dalo prekousnout. Ovsem co je u toho nejhorsi, ze kdyz jedete po nejake starsiceste ktera nema zadne podelne znaceni ani odrazky okolo,k tomu drsne prsi a jej povrch je deravy,krivy a kdo vi jak nerovny,tak je to o hubu.Na osvetlenem asfaltu jde mnohem hure rozlisit strukturu povrchu...sem mi jednou v zatacce stalo,ze jsem malem zajel na travu a pritom to vypadalo jako asfalt. To je dano teplotou barvy.V ten patek jsem si vycital,ze jsem si nekoupil zluty xenon o teplote 3200K.S tim to musi byt nadhera.
No abych to shrnul...Kdyz je noc a hezky, tak se jede v pohode, to je fakt posusnani, pokud zacne prset a jedete po dalnici nebo nejake novesilnici, tak je to v pohode,ovsem pokud sjedete na nejako vedlejsi polorozbitou cestu,tak je to fakt hnus.To se pak musi jet pomalu (hodne pomalu!) a opatrne
A jake s tim mate zkusenosti vy?Ja jsem az do patku videl jen same pozitiva...je fakt, ze jsem cekal,ze za zhorsenych podminek to nebude zrovna tak tobre,ale byl jsem nemile prekvapen jak to nakonec dopadlo.Zas na druhou stranu uz vim, ze to nemuze byt horsi (mam na mysli pocasi)