Diskuze o stylingu skútrů. Úpravy vzhledu. Plasty, lak, světla, hudba,...
09 dub 2010, 17:14
Já mám xenon jenom na tlumeném světle(potkávací) a bohatě to stačí,dálkové již použivám opravdu zřídka kdy. Jinak nedoporučuji dělat jakékoliv upravy na parabole páč asi bude potřeba na STK dát zpět halogen.
12 dub 2010, 09:05
_Tom_ píše:Mě jde o to, že jsi mluvil o tom, jak xenon žere víc než při použití žárovky, a proto kontrolujete jeslti to elektrika skútru utáhne. Jsem z oboru a nechápu to co jsi popisoval, proto jsem chctěl vysvětlit co jsi myslel tím, jestli u bude proud stačit.
Ale já sem nikde nepsal že žere více než žárovka. Má naopak menší spotřebu při svícení, ale na zapálení a nažhavení výbojky potřebuje dodání stálého proudu o určité hodnotě, takže při rozsvícení má ze začátku stejnou spotřebu cca jako žárovka, jenže žárovka jen rozsvítí vlákno a podle množství proudu svítí (jestli si rozumíme,třeba při slabé baterii a bez dobíjení by mžourala,ale porád svítí..). Buď na volnoběh třeba slaběji nebo tam můžou být jen nepatrné výkyvy které oko nerozezná. Jenže právě tyto výkyvy způsobí to, že ballast nemá pro začátek potřebný stálý proud a tudíž začne problikávat, protože jednotka se odpojí z důvodu nedostatku stáleho proudu, najednou tam zas je, tak to zase sepne, zase z důvodu nedostatku stálého proudu odpojí atd... Proto jsou důležité hodnoty I max.
12 dub 2010, 13:27
ano, rozumíme si a moje otázka je, jak jste schopni toto měřit a zachytit Imax. po dobu, kterou zapalovací trafo potřebuje
12 dub 2010, 18:43
já mám zvlášť H7 tlumenou a H7 dálkovou a ty se střídají, myslel jsem to tak že bych to přepojil tak že by tlumená zůstala svítit a dálková by se přidala aby nebyla prodleva a tma při startu druhé výbojky , na autě to tak mám origo jen s normálníma H.
14 dub 2010, 20:56
Panove, xenony do auta se pohybuji kolem zhruba 25 000 - 30 000 Kc u aut treba Audi je to dvojnasobek nebo i vice, takze xenon za 2 500 nebo 3 500 Kc je skutecne nesmysl, ma to do xenonu hodne daleko, doufam ,ze nepisi pitominy.
Xenony maji primo stanoveny podminky pro instalaci a pro provoz , pri kontrole dopravaky je to pomerne draha legrace.
Otazka c. 1 uvedene xenony maji homologaci?
14 dub 2010, 22:40
myslim že jsi s tou osvětou druhej a lehce mimo, to už se tu i na všech možnejch fórech řešilo a každý kdo uvažuje o montáži náhrady ví že to homologaci nemá jako mraky jinech věcí ,protože je to do jiný paraboly a nemá naklápění. Ale to si každej musí rozhodnout sám.
15 dub 2010, 07:59
Bublaku to co jsi napsal se tu jiz nekolikrat pitvalo a az na vyjimky je nam tento stav u xenonu znam. Nakonec na to upozornuje prodejce techto xenonu. Ty ceny o kterych tady mluvis jsou ceny za prestavbu vozidla vcetne schvaleni atd.
Nicmene pravidla pro montaz co plati u aut neplati u motocyklu, mimo homologaci a STK. Co se tyce samotne homologace, tak te podleha i spousta jinych veci na motocyklu nez je xenon. Jsou to ruzne doplnky, prislusenstvi, nahradni dily atd.
V pripade problemu s dopravaky se niceho neobavam a rozhodne to neni "drahy flastr" jak ty pises.
15 dub 2010, 20:57
Rady - ceny ktere uvadim tak napr. Fabie novy vuz priplatek jako kazdy jiny tak se jedna o 20 000 Kc,zadna prestavba.
Nezjednodusuj prosim homologaci drzaku bocnich kufru jako doplnek a xenonu, je to presne jako,, nebe a dudy,, xenony jsou poznat a v dnesni dobe skoncit na technicky kontrole neni zadny problem, policie se prece zameruje na motorkare, vec znama. Vinik nehody prohlasi,ze byl oslnen a jsi v tezkem maleru- xenony zato rozhodne nestoji, vis divam se na radu veci jinak nez ty, byl jsem policii vysetrovan za dopravni nehodu kterou jsem nespachal, jenom proto, ze na me byla zavolana policie a nahlasena dopravni nehoda, vse skoncilo po nekolika mesicich predanim policie na magistrat a zastavenim rizeni.
2 000- 3 500 Kc vyuziji rozhodnew jinak na motorku a ne nesmyslnym xenonem.
15 dub 2010, 21:07
konkrétně u té fabie nebo koncernu jsi sáhl zrovna pro ne uplně ideální ceny, i originál s nivelacemi koupíš za běžnou saloní cenu světla kolem 10 000kč, nemůžeš hned šahat pro ceny z konfigurátoru. ootázka je jestli se to na silnicích až tak řeší, jeslti přestavba v motorce nebo origo
16 dub 2010, 21:00
Tome - samozrejme, ze dneska ceny xenonu polesly jako u vseho, ale prvni maler je STK a druha vec je a je daleko horsi, dopravni nehoda, vinik zacne argumentovat oslnenim a jsi doslova v tezkem maleru, je velky rozdil jezdit na motorce kolem baraku a nebo na sraz a neco jineho je jezdit po Nemecku ,Rakousku a nebo Svycarsku kde musis mit motorku podle predpisu, jinak muzes jit i pesky.
19 dub 2010, 13:43
POZOR!! Sady homologace mají!! Ale vozidla nejsou schválena s xenony, pokud nemají automatické naklápění a ostřikovače! Pokud tyto věci vozidlo má, jako v případě originálních xenonů, můžete tam dát sadu a nikdo, ani na STK, neřekne nic proti!! Proto se tyto sady dají použít s paticí D2S do origo xenonů! A sada vychází též na cca 1700,- včetně měničů a výbojek pro oba světlomety!!!
19 dub 2010, 15:14
i když budu mít v autě aut.naklápění a ostřik světel, přestavbovou sadu dát do auta nemůžu, jedině originál celé světlomety včetně parabol a pod.
19 dub 2010, 15:42
_Tom_ píše:i když budu mít v autě aut.naklápění a ostřik světel, přestavbovou sadu dát do auta nemůžu, jedině originál celé světlomety včetně parabol a pod.
To ano, ale já psal pro patici D2S. A tam jsou světlomety stavěné na xenon, mají naklápění i ostřiky..
10 říj 2010, 20:32
tak jsem si taky na webu autoshop24.cz objednal obycejnou sadu do auta, stím že budu mít jednu HID náhradní, kdyby se tamta musel nechat reklamovat.
zapojení jsem řešil přidáním relé, a dotáhnutím nového napětí do předu ke světlu, kde mám relé, které spíní původní kabeláž pro světlo.
světelnej rozdíl je asi 1000% lepší.
uvidíme co na to řidiči proti me.