Diskuze o stylingu skútrů. Úpravy vzhledu. Plasty, lak, světla, hudba,...
02 črc 2010, 10:27
Tempo krem je super, ale hodne agresivni. Na oziveni starsiho laku parada ..... na novej spis jen na skrabance a pak v pohode. Lestit kazdy tyden novou metalizu tempokremem tak je z ni za chvili jen plnic
09 črc 2010, 12:51
NA předchozí auto které bylo pastelově bílé se zašlým lakem bylo Tempo naprosto ideální. Pokud se chcete vyhnout zaleštění špíny a prachu a vytáhnout z laku humus usazený po zimě a obecně časem,tak si připravte více hader které jakmile zešednou ihned vyměnit či přeložit a pokračovat čistou plochou.Dá se taky postupovat tak,že na rozpuštění použijete jednu hadru a po lehkém zaschnutí vyleštit čistou hadrou a máte nový lak.Na skútru jsem to ještě nezkoušel,ale silně uvažuju tu sluncem vytahanou barvu nějak změnit,ikdyž původní červená z ní asi nikdy nebude.
09 črc 2010, 15:56
Ja pouzivam brusne a lestici pasty od
3M. Krasne pak zmizi skrabance a zaslost. Rucne to sice jde take, ale doporucim urcite pouzit lesticku. Nebo minimalne alespon nejake
lestici kotouce do vrtacky. Je to pak uplne jiny vysledek. Nove jako z fabriky. Tempo je prakticky jako ta jemna brusna pasta 3M. A nejakeho sundani laku Tempem bych se urcite nebal. To by se musel lestit silou co tyden. Dvakrat do roka to bude bez problemu.
03 říj 2010, 08:41
Naprosto souhlasím s posledními třemi příspěvky. Tempo je dobrá pasta, ale její efekt není dlouhodobý. Po použití je dobré ještě něčím "uzavřít", nejlépe značkovou leštěnkou. Na výrobky z Lídla se vykašlat.
22 lis 2010, 22:28
tempo je dobrý vtom že je dost hrubý a bere ti zbytečně moc laku je to sice super že za čtvrt hodiny máš skůtr jak novej ale uděláš to tak dvakrát třikrát a lak už ti nezaručí ochranu , mi na lakovně používáme 3m systém kterej je nejlepší na trhu ale potřebuješ k tomu ještě polštářek a nejlíp leštičku de to i bez ní ale je to makačka poté ošetřit leštěnkou nebo cenově přijatelnější je carslack
tohle sou profesionální přípravky každej lakýrník ti potvrdí že tempo je to nejhorší......
ps: k pastám od 3m musíš mít plštářek ten ti to brousí pasta nic brusného neobsahuje
22 lis 2010, 23:21
Tempo nedoporučují čtyři z pěti lakýrníků, páč je mastný

Já sem s ním matlal Fiestu, ta její červená barva byla vyblitá a po procedůře byla jak nová. A to jsem dělal i vnitřky dveří a skeletu. Jenže po 14 dnech sem to mohl dělat znovu. Teď jsem zkusil cvičně přejet Kilibre leštěnkou na auto a je to na blití taky. Strašný šmouhy. Ideální jen voda s auto šampónem a pak hadrem vycídit do sucha. Podle mě.
22 lis 2010, 23:30
jestli chceš rozleštit lak tak mám doma věci od 3m a rozleštovačku festol dělém laky a interiéry pro jeden servis tak se můžem domluvit jsem levnej
22 lis 2010, 23:33
S bráchou jsme Tempem oživovali jeho Ibizu '96 - taková ta pěkná VW červená barva. Auto bylo po 1 denním snažení jako nový a po 1 roce venkovního parkování jsme zase tam kde jsme byli před leštěním
22 lis 2010, 23:40
tempo a podobné přípravky fungují tak že obrousí vrstvu lakua tam kde jsou škrábance se tento lak usadí proto po pár umytí vylezou škrábance zpět ,navíc zanechává mikro rejhy či jak to napsad takže povrch je hůř chráněn proti povětrnostním vlivům -zůstává tam voda bordel čili jak píše foky do roka je to zas proto je lepší použít nějaké dražší přípravky co jsou menované výše ve vláknu vždy se musí povrh ochránit leštěnkou nebo voskem trvá chvíli než ten lak jakoby zase zatvrdne ......

ježiši já sem chytrej snad mi to tak půjde i v květnu u skoušek
Naposledy upravil
matty46 dne 23 lis 2010, 00:05, celkově upraveno 1
23 lis 2010, 00:07
To neřeš, jenom tě provokuju

O tom co studuješ víš hodně a to je podstatný
Hele jak jsou na tom leštěnky od Sonaxu?
23 lis 2010, 00:13
jj ale přeci jen jsem čech
sonax sem párkrát používal když sem dělal auto třeba tetě atd.je to za pár pěněz pro domácí užití dobry šlo by říct to lepší stěh neprofesionálních ale pokud nemáš profi rozleštovačku a budeš to dělat rukou tak je to v pohodě hlavně to chce pak vosk nejlíp od sonaxu je lepší když používáš ,,systémy" takže jednu značku některé spolu můžou špatně reagovat a nemusíš mít ochranu žádnou...
23 lis 2010, 08:41
Také jsem dříve používal Tempo (dělají na staré a nové laky) a dnes si raději trochu připlatím, neboť mi bylo v prodejně laků u kamaráda doporučeno Tempo moc neužívat bo obsahuje rozpouštědla a leští jen na bázi silikonu, kterej nemá dlouhodobej účinek. A tak jsem si uněj koupil litrovku nějakého leštícího krému na jeho doporučení a výsledek je min. stejnej jako s Tempem, ale to působení se nedá zhlediska času vůbec porovnat. Sice to možná vypadá draze,ale v porovnání s množstvím a kvalitou je to zanedbatelné. Zítra jsem hodím značku. Jinak mi doporučil to podvlhčovat rozprašovačem s vodou (i na Tempo) a užít leštičku s molitanem a ne ovčí beranici. Motorku dělám z věčí části ručně. Po jeho radě jsem s výsledkem moc spokojen.
23 lis 2010, 20:56
tempo je 70g za sedmdesát korun takže 1kg 1000 pasty 3m stojí také do tisíci koruny a jsou to litrové flašky + cca250 kč polštářek u 3m past nutný takže cena zhruba stejná akorát tempo je nejšpatnější at nepíši nejhorší a 3m je světová špička
edit: jestli chcete poradit od opravdového profíka tak Horst Fux či jak se to píše má skvělé věci od leštidel až po korekční tužky