Diskuze o stylingu skútrů. Úpravy vzhledu. Plasty, lak, světla, hudba,...
30 led 2011, 18:26
no jasne tak treba prastan svitit.
Vzdyt je to videt i za carou ve statech kde se nesviti ze clovek musi davat daleko vetsi pozor aby to auto nedej boze motorku neprehlidl.
A co treba svetlo vzadu to nejni dulezity?
31 led 2011, 10:15
Dokud jsem měl Focus a baterku která sotva dávkovala šťávu do zapalování, tak jsem jezdil na obrysovky. TeĎ těch pár jízd co jsem měl s Malamutem, tak jsem jezdil taky na obrysovky. Potkávačky tam rvu jakmile se začíná šeřit. A jezdit na dálkovky mi přijde jako prasárna. To stejný říkám i o těch co tam rvou mlhovky i za bílého dne. Navíc u Malamuta jsem našel ve světlech takový 3 bublinky- vylisky, tak jakmile mi zkončí záruka, tak tam zkusím nabudovat Ledky . Bude to pod světlama , takže jako origoš výroba.
31 led 2011, 12:06
Já sem dopředu namontoval jedno diodové světlo z aukra za stovku a podle mě to svítilo parádně, ale jelikož nejsem zrovna elektrikář a světlo je čínskej krám, diody začli "blednout" až některé přestaly svítit uplně:) Dal jsem tam teda druhý z páru a to používam když si chci posvítit s vyplým motorem, nebo večer jako pozdrav, varovné bliknutí když někde z protijedoucích nesvítí a podobně, protože to mi na skůtru chybí. Kdybych sehnal kvalitní světlo za dobrou cenu co by vydrželo to kolísající napětí tak bych ho používal i na svícení přes den.
01 úno 2011, 22:47
No tak jezdit na obrysovky je uz docela dost.
A s tema dalkovejma bych problem nevidel blinkry videt jsou. Aspon teda u tech skutru co jsem zatim mel. A v odhadu vzdalenosti nevidim duvod proc by to melo zkreslovat.
No a to bastleni nehomologovaneho osveteni? At si tam kazdej pridela co chce (taky jsem toho tam mel dost) ale na silnici to nepatri.
09042010304-001.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
02 úno 2011, 21:09
No tak to asi bude skutrem
takze az si poridis poradnyho skutra tak pochopis
.
Nevim kolik mas najezdeno v zahranici ale tam je to hezky videt (ve statech kde sviceni nejni povinne) ze kdyz jedou dve auta za sebou a jedno sviti a druhy ne tak ze to druhy nejni vubec videt.
04 úno 2011, 10:12
takze jedina sance jak pridelat svetla pro denni sviceni na skutra, tak aby to vyhovovalo jsou dve na riditka
to by mohly zacit delat naky integrovany do zrcatek
08 úno 2011, 00:00
Osobně si myslím, že na motu je jedno světlo jen vepředu pro denní svícení hazard se životem.Čímje moto lépe vidět za světla,tím lépe pro tebe.V tunelu je to podle mě nesmysl,i auta neosvícená vzadu jsou nebezpečná,natož moto.Na dálnici při větších rychlostech, je lepší xenon,nebo jezdím i na dálková když jedu rychle,tak ať mě vidí.Ve dne,když je slunce,tak tě přehlédnou v plechovkách uplně v klidu.Na motu skůtru od 150Km jedu klidně na dálková.S motem nad 200Km a více jen dálková ve dne.Vše je na dálnici a za dne!!Mám to vyzkoušené a funguje to.Když jsem měl choppery, tak mi svítila i dvě přídavná.Já osobně zastávám názor,že za denního světla,cím jseš více vidět,tak je to bezpečnější.Na dálnici dvojnásob a ve dne by to nikomu nemělo vadit.
08 úno 2011, 07:46
Souhlasim...
08 úno 2011, 09:04
Pro PEŤAS - to sem raději ani nepiš jak jezdíš rychle. Ono ve 150 už klidně jezdi bez světel i v noci. Protože při té rychlosti pokud by jsi do něčeho naletěl , tak jsi stejně odváženej nohama napřed. Je prokázáno, že čím více je reflexníh prvků, osvětlení a podobných zvýraznění, tím více to zaniká. Pokud by všichni lidi chodili na ulici v reflexních vestách, tak to přestaneš vnímat. Proč se takové značení dělá jen na hasiče a sanity? Aby právě vynikly mezi ostatníma.
Co se týče světel - mělo by stačit jedno, protože na motorce nemusí být světla spárována. Viz jedno potkávací a jedno dálkové.
08 úno 2011, 09:15
to si zrovna nemyslim vem si to logicky kdyz vsichni jezdej na potkavacky a ty jedes na dalkovy tak je to jako kdyby vsichni chodily ve zluty reflexni veste a ty si mezi nima sel v oranzovy reflexni veste!
08 úno 2011, 13:29
S tím bych si u moto vůbec hlavu nelámal, shánět nějaké diody na denní svícení a bastlit to. Všimněte si u aut: kolik lidí si tam namontuje svépomocí diody s nízkým sv.výkonem, ve výsledku jako kdyby nesvítili vůbec? Kolik lidí si zapomene za šera nebu v tunelu přepnout na potkávací a nejsou zezadu vidět? Myslím, že u halogenů H4 a H7 zcela postačuje ve dne potkávací světlo. Zadní žárovky doporučuju měnit včas, než zčernají. Svítit dálkovejma ve dne už se řešilo v jiném vlákně...
08 úno 2011, 14:15
Ještě jedna technická,,,, u moto se asi minimální vzdálenost světel od sebe 400 mm se nevyžaduje.. podívej se jak ti svítí obrysovky. Na Foccus jsem měl dokonce 2x potkávačky a 2x dálkový... tj tam bylo max 200 mm od sebe a taky to prošlo homologací
22 úno 2011, 00:00
Zkuste podivat sem autio.cz/cz/produkt/pozicni-svetla-pro-motocykl-5-ledprednizadni-l/. Osobne budu svitit normalne s H4 s xenonovou vyplni. To je vlastne taky reseni zkusit treba i jiny zarovky (parametry).
22 úno 2011, 01:17
neresil bych hovadiny... v mem pripade je na motorce prvni bezpecnost a tim padem, byt viden... davat tam nesmysly typu diody od cinanu abych setril baterku je blbost... stejne ji clovek moc neusetri tim, ze nebude svitit...
22 úno 2011, 09:56
Souhlasím. Ty auta s ledkama prostě nejsou vidět tak dobře jako s použitím klasických světel. Navíc když je někde horizont, normální světla sou umístěny vejš, takže když nesvítěj, protože dole má ledky, uvidím ho později, než kdyby použil normální světla tj. až ledky překonají horizont ( vlastní zkušenost), což může být nebezpený, když člověk zrovna někoho předjíždí a to pro obě strany. Možná šetřil baterku, ale zvýšil procento možnosti střetu s jiným vozidlem.