od _Tom_ » 28 pro 2010, 21:30
proč ne, to je to samé jako nechat si tlouct do hlavy, proč hifi do autamá to svoje příznivce i odpůrce a to oprávněně. a když do skútra tak hurá do toho. V autě taky většině populace nevysvětlím proč mám v autě právě tolik hudebního výkonu a kdy to používám, když na srazy nejezdím. Nechci zrazovat, ale podle mě jednou každý dozraje/zestárne, říkejte tomu jak chcete, ale na druhou stranu bude na co vzpomínat.
K výběru aparatury bych spíš měl poznámku, jestli komponenty kloubíš optimálně. chceš ducduc nebo klasitý přednes. na jednu stranu vybíráš zesilovač kilowaty, na druhou stranu nonoblok pro malé sw. z reproduktorů vybíráš 2-pásmové "do dveří" a ve vákonech lítáš ve stovkách watů, pak nejde kloubit kilowatotavý zesilovač a 70W reproduktory s vyhýbkami, když na monobloku je vyhýbka pro sw, tj jen nejnižší frekvence
zkus nejprve zauvažovat co za muziku chceš pouštět, jestli to má být na co největší aku rány, nebo na poslech čehokoliv ale hodně nahlas, pak by změřil prostor co se pod sedlo vlastně vejde a potom teprve otevřít internet a koukat na peníze.
stejně tak by bylo nejlepší, aby prostor pod sedlem byl vyčleněn jen na repro, v případě skútru určitě uzavřený a podle toho vybírat reproduktor, ostatní jako kabeláž audio zdroj a zesilovač umístit jinam.
a v neposlední řadě uber na číslech, spokoj se s málem ale s kvalitními komponenty. výsledek bude lepší než když budeš honit čísla ve watech a nakonec zjistíš že to není ono protože tomu chybí energie
ps: elektroniku ničím nenašteluješ, když tam není dostatek energie vyrobit navíc jí při použití skútru nelze, drobnou pomocí může být nahromadění a vyrovnání tak špišek když přijde rána do bubnu, ale zázrak nečekej, tj. zvol cestu kvality a rozumného výkonu, který určitě v řádech 1000W za tuhle cenu nenajdeš
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km
dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km