


Jak to máte řešené vy? A jaké používáte aplikace na telefonu android? Něco spešl přímo pro skútr?

Díky za tipy
Odesláno z mého ELE-L29 pomocí Tapatalk
mirsil píše:Zásadní, tedy alespoň pro náš šťastný návrat domů, je neovládat navigaci při jízdě a mít ji umístěnou v zorném poli tak, aby při kontrole trasy nebylo nutno uhýbat pohledem z provozu
forester píše:Všetko je pekné aj praktické až na jednu zásadnu vec ktorá všetky tieto "vychytávky" degraduje do plohy nevhodné. A to je že mobil sa nedá ovládať rukavicami, čo považujem za sásadnú vec pri jazde s navigáciou.
Hubinka píše: s tím souhlasím, proto si vše nastavuju před odjezdemi v autě..
forester píše:Hubinka píše: s tím souhlasím, proto si vše nastavuju před odjezdemi v autě..
S tím súhlasím, samozrejme tak aj konámVšetko platí ako u mobil navigácie až do momentu keď človek príde k nejakej obchádzke s titulu výluky, rozkopávky alebo nehody. Vtedy jedním klikunutím počas pomalej jazdy alebo sekundového zastavenia kliknem na ikonu “obchádzka” a v tom mi navigácia prepočíta a navrhne hneď obchádzkovú najvhodnejšiu trasu, a to bez nutnosti zastavenia ktoré je neraz nemožné alebo nebezpečné viac ako to jednoduché kliknutie.
Ďalej sásadné funkcie motonavigácie:
Zmena trasy
Zmena vlastnosti trasy(dialnica, okresky, terén)
Hladanie pumpy (navigácia na ňu a značka)
Je vela motorkárov ktorý staja na krajnici a niekdy fakt nebezpečne ktorý si prácne menia nadstavenia ktorým predchádza sundavanie rukavic samozrejme…
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků