Včera jsem byl služebně v Libuni,navštívil jsem tedy Turnov a firmu,kterou mi našel jeden ochotný člen fora.Bohužel,není to tak jednoduchý,jak to vypadalo.Kryt výfuku jsem vezl sebou a po konzultaci s majitelem firmy je to tak,že bych musel celý kryt obrousit až do čistýho plastu,což už bude samo o sobě pro mě celkem psychárna.Ukázalo se,že už to někdo předemnou kitoval a jsou tam značný vrstvy jak kitu,tak barvy a to musí pryč.Jen pro pořádek,to jsem od Fokyho věděl,že to bylo stříkaný.Potom bych musel navštívit nějakou autolakovnu,kde bych si na to nechal stříknout jakýsi plnič,opět zbrousit a nakonec nastříkat nějaký podklad.Pak to odvízt nebo poslat do Turnova.Při dalším ohledáním krytu z vnitřní strany se navíc ukázalo,že puvodní materiál je vlivem tepla docela dost namáhaný a oni dělají jen věci,na který nepusobí přímé teplo(kliky,nádrže,rámečky)a nemuže mi zaručit,co to v blízkosti toho výfuku udělá,mohlo by to bud zkrabatit nebo v horším případě se to začne odlupovat.Navrhl mi tedy,že to mužou udělat titanový,což je něco jako stříbřenka na komínkový trubky od kamen.,což by asi vypadalo hrozně.Cena by byla někde kolem 800 kč.Když uvážím to dvojí broušení,který bytostně nesnáším,několik cest po autolakovnách,minimálně dvě cesty do Turnova nebo poštovné,což výjde nakonec asi stejně,a celkovou částku,vypadá to bud na amatérskou opravu prostým přetřením a max.bezbarvý lak a nebo objednání nového origo krytu,případně schánění nějakého jetého,trochu zachovalého.Radši vylezu na Kilimanžáro,než bych něco brousil a lakoval,k tomu mám averzi a fobii
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300