Chromování plastů

Diskuze o stylingu skútrů. Úpravy vzhledu. Plasty, lak, světla, hudba,...

Re: Chromování plastů

Příspěvekod tatík » 30 pro 2011, 15:44

to mě zajímá,např.kolik by mě stálo nastříkání krytu výfuku na Burgmana.Když už mi to tady někdo navrhoval,at to nechám přelakoval :D :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Chromování plastů

Příspěvekod PavelTDM » 30 pro 2011, 16:04

pro Tatík

Já jsem z Turnova a mám to tam celkem kousek, tak se ti tam mohu zastavit a zeptat se, kolik by to nachromování krytu mohlo stát.
Uživatelský avatar
PavelTDM

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 26 zář 2010, 10:52
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 r.v.2000,Suzuki Volusia VL800

Re: Chromování plastů

Příspěvekod tatík » 30 pro 2011, 16:14

no kdyby Ti to nevadilo,byl bych rád.Ale mužu tam poslat e-mail.Pokud zjistíš cenu a dobu,pošli mi to prosím SZ.dÍK
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Chromování plastů

Příspěvekod PavelTDM » 30 pro 2011, 16:51

V pondělí tam zajdu a zjistím cenu a pošlu ti SZ.
Uživatelský avatar
PavelTDM

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 26 zář 2010, 10:52
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 r.v.2000,Suzuki Volusia VL800

Re: Chromování plastů

Příspěvekod TUNER » 30 pro 2011, 18:46

Myslim že ten kryt výfuku není z plastu a tady se řešilo chromování plastů. Osobně bych ten kryt nechal vyrobit třeba z nerezu a je klid. Nebylo by to uplně origo,ale pravé chromování je hodně drahá záležitost a myslim že výroba z kousku nerezu vyjde levněji. Pak by jsi mohl střídat kryt nerezový a lakovaný podle nálady ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Chromování plastů

Příspěvekod tatík » 30 pro 2011, 18:58

ten kryt z plastu je,origo je dokonce jako chromovej a nový stojí 2800 kč
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Chromování plastů

Příspěvekod šnek » 30 pro 2011, 20:57

Kluci díky za tip :D Pokud by to tu mělo být jen o tom, že někdo způsob našel a ostatní at si hledají sami, trochu by mi unikal smysl toho psát o tom na diskusním foru v odemčeném příspěvku (s diskusí :roll: ).
Jezdím jen tak rychle jak můj strážný anděl lítá...
Uživatelský avatar
šnek

1000+
 
Reputace: 75
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2008, 11:29
Bydliště: České Budějovice, tel.: 603 255 012
Skútr / moto: Honda FJS 600 Silver Wing
Tuning / úpravy: stavitelné plexi Kappa Airstream, vyhřívané hefty Saito, kufr Givi Maxia 55

Re: Chromování plastů

Příspěvekod jakattara » 30 pro 2011, 21:04

Já taky děkuji za zveřejnění. Sice toho nejspíše nevyužiji, ale věřím, že na jiném fóru jsem zveřejněním této fyrmy udělal radost :wink: . Taky nevidím důvod si takovéto rozluštění nechávat pro sebe a jsem moc rád, když moje zkušenosti můžou pomoci dalším ;) .
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Chromování plastů

Příspěvekod TUNER » 31 pro 2011, 12:40

Tak to je mazec,plastovej kryt výfuku. No každopádně by byla potřeba ho nějak obrousit či jinak "porovnat" aby to bylo hladké a šlo to stříknout bez viditelných následků. Nebo jak jsem psal,nějakej ten nerez kryt a vyjde to určitě levněji. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Chromování plastů

Příspěvekod jakattara » 01 led 2012, 00:18

Mi to zase tak zvláštní nepřipadá. Já mám plastový kryt jak na pajdě, tak na maxíku, oba jsou originál a co jsem se koukal na kamarádově peugeotu a dalšího korádu - všichni ten kryt mají plastový. Ale mám kymco a možná thaiwanci na takových věcech šetří ;) .
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Chromování plastů

Příspěvekod tatík » 01 led 2012, 10:00

podle toho,co jsem zjištoval,je origo kryt na Burgmanu opravdu plastový :( .Nakonec mi to nedalo,šel jsem do sklepa a hle,obě naše čínské padesátky mají kryt kovový,pochromovaný :shock: a že třeba zrovna Matýsek má ten lauf docela dost velkej. :D :D.Přes den to nafotím
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Chromování plastů

Příspěvekod Rady » 01 led 2012, 12:44

Ten plast slouzi jako tepelna izolace, coz o plechu se rict neda. Chromovani plastu neni levne a tak tomu i ta cena odpovida.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Chromování plastů

Příspěvekod p@t » 01 led 2012, 14:08

Jako renomovaný odborník na autodesign :oops: , bych zvolil místo červené nástřik stříbrné metalízy, např. RAL 9007 s matovým krycím lakem,
je to snadno obnovitelné, ( kdyby náhodou ... ), a chromování bych vynechal ... :shock:
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Chromování plastů

Příspěvekod TUNER » 01 led 2012, 17:27

Rady píše:Ten plast slouzi jako tepelna izolace, coz o plechu se rict neda.


Třeba Leonardo 250 i moje současná Malagutka 250 mají kryt z nerezu a určo je to originál. Když jsem měl ten kryt sundanej,tak je mezi krytem a tělem výfuku nějaká nehořlavá vata,skelný vlákno či něco takovýho pro odstínění největšího žáru. Na Streetovym výfuku kterej mam na F12 je kryt taky z plechu...
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Chromování plastů

Příspěvekod Rady » 01 led 2012, 17:55

No ono je to take o vykonu, ktery ovlivnuje teplotu tlumice. Mel jsem B400 a tlumic byl v lete dost rozpaleny. Nakonec i koncovka tlumice je proto plastova.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

PředchozíDalší

Zpět na Styling

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník