Výrobce: Auto Kelly
Model: Maxon Optimus 125i
Rok výroby/do provozu: 03/2022
Souhrné informace: Na prodej mám pohodlný skútr Maxon Optimus 125i EURO5 (čínská kopie starší verze Yamahy X-Max 125) od Auto Kelly, STK 2028. Motor typu GY6 nuceně chlazený vzduchem o objemu 125 ccm (6.5 kW / 8 Nm), vstřikování paliva řízené jednotkou Delphi. Objem nádrže 14,5 litru. Digitální přístrojový štít. Přední kolo 14", zadní kolo 13", oboje obuté do pneumatik Michelin CityGrip. Pohotovostní hmotnost stroje 146 kg. Obě brzdy kotoučové s CBS, přídavná parkovací brzda na zadním kole. Hlavní a boční stojánek. Dvě prostorné uzamykatelné odkládací schránky vpředu pod řídítky, jedna vybavená 12V zásuvkou. Velký odkládací prostor pod sedlem + odnímatelný kufr za sedlem. Původní variátor vyměněn za Naraku MaxiSpeed (včetně pružinek na zadní řemenici a válečků 10,3g), původní žárovky HS1 vyměněny za LED HS1 od firmy LEDPerf. Obvyklá cestovní rychlost až 95 - 100 km/h tacho v závislosti na zátěži skútru, větrnosti a kopcovitosti krajiny. Průměrná spotřeba benzínu cca 2,5l / 100 km, dojezd na nádrž cca 360 km, včetně rezervy až 550 km, tankován prémiový benzín. Pravidelná výměna oleje každých 2000 km (Shell nebo Castrol 15W40), řemen variátoru měněn zatím jen jednou. Ve 16 000 km z důvodu zulomení výfukového ventilu vyměněna kompletní hlava s ventily, píst a vstřikovač. Oplastování skútru je až na několik drobných škrábanců ve spodní části motorky v dobrém stavu, opotřebení plastů stupaček odpovídá používání. V ceně skútru jsou i některé drobné náhradní díly, přidám i PDF s elektroschématem skútru a příručky (v AJ a ČJ). Skútr primárně používán v sezóně v meziměstském provozu jako dojíždědlo do práce (50 km jedním směrem). V sezóně je skútr parkován pod plachtou, mimo sezónu v nevytápěné garáži pod domem.
Skútr vhodný spíše pro někoho, kdo má možnost provádět základní údržbu vlastními silami. Pravidelné preventivní kontroly rizikových míst (vůle ventilů, utaženost kritrických šroubů atd.) jsou doporučené. Náhradní a spotřební díly jsou většinou dostupné do druhého dne od více výrobců (méně časté ND, specifické pro tento typ skútru, mají dodací dobu až měsíc) a levné, skútr je po konstrukční stránce velice jednoduchý. Servisní přístup k motoru a podvozku je dobrý až výborný. Při servisu je dobré kritické šroubové spoje následně lepit lepidlem na závity (např. Loctite 243). Při dodržení jednoduchých servisních zásad je skútr celkem spolehlivý a v pří/městském provozu velice užitečný

Skútr bude předán novému majiteli až po dokončení přepisu. Skútr prodávám bez záruky tak, jak leží a běží - není to voňavka, ale používaná čína.
Důvodem prodeje maxona je jeho nevyužívání po přesednutí na silnější skútr.
Skútr je po domluvě k vidění a vyzkoušení v Kamenném Újezdu u Českých Budějovic.
Foto: https://photos.app.goo.gl/NSo49D8cDipbzMTd9
Najeto: 17xxx km
Země původu: ČR
Majitel v ČR/celkem: první majitel
Výbava/Doplňky:
Variátor Naraku MaxiSpeed s válečky 10.3g
Řemen variátoru Naraku 842mm
LED HS1 v předních světlech od firmy LEDPerf
Zadní nosič + kufr
2x klíčky od zapalování + zámku kufru
Servisní knížka/dokumentace: ANO
Cena: 15 000 Kč
Kontakt: Kontakt do soukromé zprávy