Asi jsem to trochu blbě zformuloval
přítelkyně sedává za mnou, ale zrovna včera jsem vezl za sebou kamaráda a co kdyby chtěla jet i přítelkyně? Šup s ní do kufru
Můj je ten vlevo, těsně vedle. Ale toho vpravo mám taky. A ještě Simsona
30.7. edit:Měl jsem chvíli, tak jsem vzal do ruky foťák a nafotil nějaké "dokumentační" fotky mého postrku. Prvních pár je spíše na čumendu, ty poslední sem dávám proto, abyste mi poradili, pokud bude někdo vědět.
Takže nejdřív na čumendu:
Skútr je pořád takový ušmudlaný - tak, jak ho v San Marinu opustil poslední italský majitel, to brzy napravím. Jen mít ten čas.
Jinak zde pár postřehů, co bych rád vychytal, nebo co jsem už vychytat stihl:
- skútr měl zašedlé plasty. Kamarád, co se zabývá detailingem mi půjčil na aplikaci oživovací přípravek na plasty. Vzal jsem všechny plasty na skútru a dopadlo to tak, že některé nádherně zčernaly, ale některé ne, na fotce je vidět rozdíl. Čím to? A dá se s tím něco dělat, nebo to prostě černě už nikdy vypadat nebude a budu se s tím muset smířit?
- pár šroubků budu vyměňovat kvůli tomu, že mají na sobě trochu rzi, tak ať to nevypadá tak škaredě
- hlavní a boční stojánek dneska dostaly nově černou vrstvu, zdály se mi černé málo. Pružinu musím ještě dodělat
)
- řešit, nebo se na to vykašlat?
cr76.jpg
z8d2.jpg
0jgs.jpg
46lx.jpg
ft3l.jpg
5c7n.jpg
mlot.jpg
v9co.jpg
8wp9.jpg
ri82.jpg
23.3.2014 edit:Par novinek:
- vcera jsem Majesty po zimnim spanku ozivil. Dobil jsem baterku, bohuzel to ale stejne nestacilo, tak se skutr ozivoval pres autobaterii a kabely. Za chvili naskocil a po chvili, co bublal na volnobeh jsem se sel hned projet a slape porad dobre
- pres zimu jsem nakoupil par veci, ktere jeste ted udelam: skutr dostane fungl novou zadni gumu (stara po lonskem defektu po cca tydnu vzdycky ujde), nakoupil jsem nove plasty - naslapne a ty, co jsou jakoby pred kolenem. Posledni veci jsou nova zadni svetla s bilym blinkrem, ktera se davala na novejsi modely. Tvarove jsou stejne, ale bohuzel se mi zda, ze maji lehce jine uchyceni, tak uvidim, jak pujdou nebo nepujdou vymenit.
- uz behem zimy jsem vymenil sedlo za nove. Stare bylo dobre a nepotrhane, ale melo povoleny sev. Po zasiti by kozenka lehce odstavala, takze jsem poridil novy kus a vymenil.
- az toto vse poresim, tak dam trochu pece laku a plastum, at to vypada jako nove
Tady par foto novych dilu:
1014551_10201990863712268_859595539_o.jpg
1501077_10201990864072277_330540492_o.jpg
3.5. edit:Tak skutr konecne dodelan. Vypada jako novy, mam z toho radost. Pro uplnost bych jeste rad nalakoval kryt vyfuku, at na nem neni bordel od nohou (ruzne mensi skrabance). Fotky dodam.
Ale trapi me jedna vec - jak je venku cca pod deset stupnu, tak skutr trochu hure chyta. Resp. chytne vzdy, ale napoprve nastartuju a musim ho nechat stat, protoze jinak by po pridani zdechl. Po minute vyjedu a jede uplne v pohode. Jakmile je tepleji, toto se nedeje. Mechanik rikal, ze je to u 4T motoru normalni jev. Bud se musi natahnout trochu benzinu, takze musim cekat a nebo mam zkusit lepsi baterku, protoze moje nejnovejsi neni. Deje se to i nekomu jinemu, je to normalni jev?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.