od sedli » 20 dub 2012, 23:42
Tu svíčku bych zkontroloval ale až po namontování původního vzduchovýho filtru ( té originál černé krabičky )....když jsi tam měl OPEN filter ( ten na obrázku - prostě tuning filtr jednoduše ) byla nastavena směs na něj. Když tam teď máš silonku, je poměr vzduch/benzín zase jinej a svíčka může být černá - moc benzínu - velká spotřeba, nebo světlá - moc vzduchu, můžeš zadřít.
Být tebou, seženu ten originál filtr od pův. majitele, namontuju a domluvím si termín ve scootlandu s tím že to k nim dovezeš na seřízení karburátoru - seřídí směs vzduch/palivo, popř. dají jinou trysku do karburátoru. Motor bude mít plynulej chod, nebude kouřit, směs bude ok - spotřeba bude na nejlepší úrovni co s tím motorem poladěným můžeš dosáhnout - samozřejmě nebude jako u série, protože to máš už poladěný.
Ten únik benzínu s olejem přes ten filtr při stání na bočním stojánku nejspíš způsobuje špatná jehla v karburátoru - ta při zavřeným plynu má uzavřít přívod. Na konci má pryžovou špičku, která už asi steřela nebo se odplavila - měl jsem to stejný při koupi ojetýho skutru. To by ti udělali při tom naladění, jen se vymění jehla podobná té na šití.
Klídně se ptej na cokoliv dál, ale pokud to nedáš do cajku, příjdou problémy se startováním a spotřeba bude markantní. Sedli
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125