Ukažte všem svou hračku!
Pravidla fóra
Téma v této rubice může založit každý, kdo vlastní nějak (více či méně) upravený skútr. Nezáleží jestli motorově nebo opticky. Důležité je, aby se skútr nějak odlišoval od ostatních.
Založené téma musí obsahovat alespoň základní popis vašeho skútru a provedených úprav a minimálně jednu fotografii.
Autoři témat, která nebudou vyhovovat pravidlům, budou upozorněni přes PM, a po určitém čase bez jeho úpravy/doplnění bude téma smazáno!
20 úno 2010, 08:17
tak to sem rád, nn vážim něco pod 80kg tak snad to semnou trochu pojede
20 úno 2010, 14:33
tak ať dobře slouží , pěkná gilerka
22 úno 2010, 22:27
Skutečně vypadá dobře a neboj že nepojede,já vážím 95 kg a mamčino Kymco 50 super to se mnou slušně zvládalo a kolikrát jsme jeli i ve dvou a to je tvůj stroj ve srovnání z Kymcem výkonnější takže bych neměl strach.
27 bře 2010, 22:52
Tak na tomto ďáblovi se kochám já
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
27 bře 2010, 22:57
Pěknej ďábel
Taky jsem Xcitinga sedlal a je to dobrej scoot, ale tažný na pávika jsem tam neměl to jseš už druhej v republice, o kterym vim, tak ať slouží
27 bře 2010, 23:05
Aprillia pěkná přeju spoustu štastných kilometru.
Kymco je dobrej stroj loni jsem se na něm svezl a moc se mi to líbilo,byl to vlastně pro mě impuls si pořídit skůtra.
27 bře 2010, 23:18
to wictor: na maxici.cz je nás více nadšenců s Pavikama
Zítra, pokud počasí dovolí - jedu Pavika vyvětrat, bude to poprvé, co před ním bude něco silnějšího než Tatránek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
27 bře 2010, 23:24
Tak pak hoď nějaký fotky
Na maxíky, taky občas zajdu, tak se tam pořádně podívám. Jinak jsem našel foto Xcitinga s vozíkem, o kterým jsem psal je Quziho (snad jsem to napsal dobře)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 bře 2010, 01:17
Dexter píše:děkuji. je to 50-tka, jestli bude po odstranění restrikcí jezdit těch 80 bude mi to stačit
Mám úplně stejný skútr jako ty, dokonce včetně barvy, polepů a také ve verzi Purejet (takže nemá smysl abych sem přidával fotky). Mám už najeto téměř 4000 km, tak můžu přidat nějaké zkušenosti. Mám 190cm a 90 kg a po rovině mě runner jede těsně pod 80km/h, odhaduji na ideální rovině tak 78km/h. Nicméně hodně záleží na podmínkách. Studený motor má odhadem o 20% menší výkon, stejně tak při teplotách pod 5-10°C výkon a tím i maximální rychlost klesá až o 10 km/h. Také najít tu ideální rovinu je problém
Takže výsledek je ten, že např. kilometrové "rovince" po cestě do práce jedu ráno v zimě do kopce cca 66km/h a odpoledne za tepla z práce cca 85 km/h. Na 85km/h stačí i jen mírný kopeček, na 90km/h trochu prudší a nejvíc jsem viděl 95km/h. Tachometr při maximální rychlosti přidává přesně 10km/h. Takže pokud máš 80kg, tak 80ku na tachometru uvidíš zcela běžně.
28 bře 2010, 08:50
Jimmy: tak to jsem rád že tam tu 80 skutečně uvidim
a když už máš najeto tolik km měl jsi nějaké závady? mě to občas nechytne napoprví ale jinak nic, a spotřeba je teď asi 3l/100km jakou máš ty?
28 bře 2010, 10:30
Když nepočítám hřebík v pneumatice, tak jsem měl jedinou závadu. Kolem 2000 km jsem si všiml, že mě občas tachometr ukazuje nulovou rychlost. Zajel jsem s tím do servisu a tam mě prostříkli jediný spoj mezi čidlem na kole a tachometrem co tam je kontaktolem, obalili to izolací a bylo spraveno. Byl tam špatný kontakt. Dále jsem při montáži bočního stojanu (BTW doporučuji) zjistil, že mám ulomenou část plastu úplně zespodu před motorem. Netuším kde jsem to ulomil a protože je to vidět až když si člověk lehne na zem tak netuším zda to náhodou nechybělo už když to bylo nové. Na funkci to ale nemá žádný vliv. Jinak závady funkční závady žádné a když jsem to po měsíci a půl stání v zimě startoval, tak to chytlo na první pokus. Nestartuje mě to pokaždé na první otočení kliky, ale vždy to zatím nastartovalo do 2s.
Spotřebu mám teď v zimě větší cca 3l/100km. V létě když je teplo, tak jezdím po městě za 2,8l/100km, mimo město za 2,5l/100km, při zajíždění jsem se dokonce dostal i pod 2l/100km. Pokud máš při zajíždění spotřebu 3l/100km, tak to buď IMHO moc honíš nebo jezdíš jen krátké trasy.
28 bře 2010, 11:58
krátké trasy nejezdim to spíš že sem to drtil na ten omezovač 50km/h a při těch otáčkách to asi tolik žere, začnu tedy ale jezdit radši těch 40 jak si psal. s tím startováním se mi jen občas stane že to chytne a hned chcípne ale jen občas tak to neřešim. jinak díky za rady a info.
28 bře 2010, 12:37
Co se týká startování, tak jsem měl dotaz ohledně chlazení na dovozce a dostal jsem zajímavou informaci. Výrobce upozorňuje, že za extrémně nízkých teplot může být poněkud obtížnější startování. Ovšem za extrémně nízké teploty považuje teploty pod 15°C
Takže při současném počasí jezdíme všichni za
extrémně nízkých teplot, takže pokud to občas hned po nastartování chcípne, tak to není chyba ale vlastnost. Možná to po zajetí, až bude mít motor menší vnitřní tření bude OK.
28 bře 2010, 18:44
to wictor: dnes bylo sice pod mrakem a chladno, ale vyvětrání Pavika proběhlo úspěšně
Dvě balení minerálek posloužily jako zátěž.Kdybych jej občas nekontroloval v zrcátkách, vůbec nevím, že je za mnou
110 km/h je tak akorát, jen je potřeba hlídat díry na cestách.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.