Tak po delší době zase píši. Začala motorkářská sezóna ,tak jsem se rozhodl odzimovat svého skútra a vyrazit na cestu domů (skútra mám uskladněného u známých v Mělníku). Vyrazil jsem minulý týden v pátek a po cca 7km jsem taky dojel
tedy spíše skútr dojel ,motor točil ,ale nic se nepřenášelo na zadek
. Prozřetelně ,po zkušenostech z minula jsem si pořídil asistenční služby pro případ poruchy v povinném ručení
A to se teďka opravdu vyplatilo. Zavolal jsem odtahovku ,která přijela za hodinu a skútra naložila a odvezla zpět ke známým ,byl večer tak jsem skútra zaparkoval do garáže a o nic jsem se nestaral . Ráno jsem se šel kouknout na příčinu ,proč mi skútr nejede a při té příležitosti jsem okouknul skútra . A jaké bylo zděšení ,když jsem zjistil,že mám ulámané z 90% plastové úchyty na zadní kapotáži .Nejspíše se to stalo při odtahu Reklamovat se to u odtahovky nedá ,protože jsem si to nezkontroloval při předávání skútra .Moje blbost ,příště budu chytřejší a vše si pečlivě překontroluji při předání.
Pak jsem začal pátrat po příčině ,proč mi skútr nejede ,stačilo sundat kryt řemene a bylo vše jasné , řemen nebyl roztrhnutý ,ale doslova rozervaný nadvakrát ,nepochopil jsem proč ,ale stalo se . Volal jsem přímo do Kentoye do Veliké Vsi ( sídlo firmy Kentoya) ,že mám problém se skútrem a závada je rozervaný řemen ,ale že mám skútra v Mělníku a jestli je tam někde servis na Kentoye , bylo mi řečeno ,že je a že klidně můžu tam ,hlavně mě zajímalo ,jestli oprava bude na záruku,tak mi bylo řečeno ,že nejspíše ano .Po domluvě se servisem mi byl řemen objednán . Dnes jsem přišel na výměnu řemene a jaké bylo rozčarování ,když mi v servisu řekl technik ,že si vše budu muset zaplatit ,že jim to Kentoya nezaplatí .
Okamžitě jsem volal do Kentoye ,jak je to možné . Chlapík mi říkal ,že o tom neví ,ale že se pozeptá přímo u technika . Po nějaké hodince jsem zavolal zpět a chlapík mi řekl ,že na řemen záruka není . Prý se ten řemen měl kontrolovat při servisce ,aby se případně vyměnil ( tedy oni vymění ,já zaplatím) . Tak jsem pánovi odvětil ,že při servisce se nikdo na řemen nedíval ( strašně se divil ),ale pak mi řekl ,že technik pozná pouhým uchem ,bez vizuální kontroly ,jestli je řemen špatný ,či ne . Nejspíše v Kentoyi ,ve Veliké Vsi mají tak dokonalé techniky ,že pouhým uchem poznají ,jestli je řemen načnutý ,nebo je v pořádku .
Prostě kouzelníci na počkání .
A jak to vše dopadlo ,výměna řemene v záruční době není možná a vše si musím zaplatit i když někdo zanedbal kontrolu. Mám problém i s baterku , trpí rychlím samo vybíjením ,tak po této zkušenosti se nebudu ani snažit ,nemá to cenu něco reklamovat (u svého auta jsem baterku reklamoval ,stejný problém a nebyl problém reklamaci uznat ).
Když jsem si skútra kupoval ,tak jsem si myslel ,že pokud se stane cokoliv se skútrem, tak to bude řešeno v rámci dvouleté záruční době ,proto jsem kupoval nového a ne jetého skútra, MOJE SMŮLA ,příště budu chytřejší a koupím radši jetého za polovic ,než nového za velké prachy a pak budu jen platit a platit za garančky a opravy .
A závěrem bych napsal ,že už nikdy nekoupím
ČÍNSKÉHO ŠUNTA protože to opravdu za to nestojí a je to pěkně drahá sranda. A pokud někomu můžu poradit ,tak pokud se někdo rozhoduje nad koupi skútra ,tak opravdu neberte Kentoyu ,protože je předražená ,kazí se na počkání a hlavně ochota Kentoye jako celku ,něco řešit v případné reklamaci je opravdu mizivá
vlastní zkušenost ( za rok a tři čtvrtě co skútra mám ,jsem reklamoval nejméně 6 věcí ) .
UŽ NIKDY VÍCE KENTOYU Z VELIKÉ VSI