Dobre, s tou cenou jsem to prehnal, ok, ale jak je videt ze mame na skutr rozdilne naroky. Me bohate stacilo svezeni na Yuki Matrix 2T. Nedejboze kdyby to bylo 4T. To by chtelo pridelat nad podlahu jeste slapky, kdyby se blizil kopec. Ja navic vubec nejsem zastancem 70 ccm (nedejboze 90) kdyz mam v papirech 50.
Ja koupil za skutr za 15 000. 8 000,- jsem zatim vrazil do vejfuku, variatoru, filtru, desticek, CDI. Cili 23 000,-. Jezdim 80 po rovince, bez vejfuku+varce 70. Jedinej rozidl, ze nemam zaruku.
Klidne si kup 4T Piaggio, to uz se davno prodava. (Vespa)
Takze abych to shrnul. Ty si za skutr dal 32 000,-. Jezdis 70, mas zaruku ALE mas bordel v papirech (coz je pro me - ktery neprekousnu. Ale chapu ze nekdo v tom umi chodit.
). Pak jsou tam nevyhody materialu, jizdnich vlastnosti atp. Zkratka je to Kentoya.
Ja dal za skutr 15 000 + 8 000. Jezdim 80, nemam zaruku, mam "krovinorez". A u toho zatahu... To by chtelo vyzkouset, protoze myslim ze 2T 50 a 4T 90 (Cina) vyjde tak nastejno, ne-li hur pro Cinu. Nebo si najdi tema "akcelerace 0-50", zmer ja taky zmerim a je to.
Jenze tohle jsou vsechno veci, ktery jsou na foru 100x.
Samozrejme chapu lidi, kteri od skutru mnoho nechteji, jezdi s nim na nakup, tak jim 50 km/h staci. kdyz se o skutr staraji, tak i Cina bude urcite supr sluzebnik. Ale ja si radsi koupim ojetou znacku a nemusim se bat, ze ztratim nakopavacku, ze me praskne podlaha, nebo ze se me vyfoukne kolo, jak psal jarafari. Ale koupit si Cinu 4T a narvat do toho 90 ccm to fakt nechapu. Chapu uzivatele generic, kdyz mu je 15 let, chce z toho dostat rozumny svezeni, ale rodice mu nic jinyho nekoupej.