Kentoya Extra 50 4T

Ukažte všem svou hračku!
Pravidla fóra
Téma v této rubice může založit každý, kdo vlastní nějak (více či méně) upravený skútr. Nezáleží jestli motorově nebo opticky. Důležité je, aby se skútr nějak odlišoval od ostatních.

Založené téma musí obsahovat alespoň základní popis vašeho skútru a provedených úprav a minimálně jednu fotografii.

Autoři témat, která nebudou vyhovovat pravidlům, budou upozorněni přes PM, a po určitém čase bez jeho úpravy/doplnění bude téma smazáno!

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod kraken.99 » 26 srp 2009, 22:12

právě že píšeš značkovky jenže počítej že tady bude slabší materiál tím pádem se to lehce může ve vyšší rychlosti rozvlnit a ty brzdy to je další věc
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod jarafari » 26 srp 2009, 22:23

Právě že vím jak se ten můj čínskej skútr chová,proto bych tam já osobně nedával vůbec nic.... Naše silnice nejsou nic extra a na tom mým je cejtit každá záplata, jízda po koskách v praze je úplně otřesná a to doslova,třese se to jako ratlík a pak kvůli tomu praskaj ty nekvalitní plasty... (a po vlítnutí do díry asi ve 40km mi ulít kufr,plastová plotna to nevydržela)... dát tam větší válec,tipuju,že se to rozpadne za 14 dní celý..... :lol:
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 26 srp 2009, 22:36

jarafari píše:já bych se bál na tom jezdit..... Když si představim tu svou čínu a cpát do toho 90ccm válec...... tak nevim co to udělá??? do půl roku by se to rozpadlo,nebo by aspoň ulítli kola :mrgreen: nééé nic proti,ale já bych se fakt bál..... nevim jestli je tvoje Kentoya stejná jako všechny číny, ale s tý mojí já mám občas strach(když jedu z kopce :lol: )a je to 50ccm... :oops:

Rád bych se tě zeptal ,jako místního znalce skútrů ,jaký je rozdíl mezi skútrem Kentoya Extra 4T s 50ccm a 125ccm motorem ???? Co myslíš ???? :wink: :?: Už se těším na odpověď . Já tu odpověď znám ,ale počkám si na slova znalce :wink:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 26 srp 2009, 22:47

Odpovím si sám ,jedinej rozdíl je tam takovej ,že to má 13" kola ,tím pádem o maličko větší kotouče a silnější motor ,jinak tam žádný rozdíl NENÍ :wink: tedy pokud nelhal prodejce a servisáci u Kentoye :wink:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod jarafari » 26 srp 2009, 23:00

Můžu tě ujistit že se za žádného znalce skútrů nepovažuju a v klidu ti říkám že jsem nováček :) Mého čínského skůtra mám 10 měsíců, koupil jsem ho jako novýho a má teď najeto 3502km jen tak aby jsi si udělal obrázek.... nikdy před tím jsem se o skútry nezajímal až od doby co to mám.... někdy začátkem roku jsem objevil tohle fórum,a od té doby už jsem se něco dozvěděl....Už jen třěba to že už nikdy nechci čínu... 8) ale nejen to :oops:
O kentoyu se nezájímám,ale myslím si že mezi kentoyou 50ccm a kentoyou 125ccm by měl být rozdíl alespoň v pevnosti podvozku a v brzdách.... U koráda což je značka kterou vlastním já je rozdíl mezi těmito obsahy v celé konstrukci...nedokážu si představit že by do toho mého dali motor 125ccm....oni asi taky ne, tak 125ky dělaj větší a pevnější......jestli kentoya dělá 50tky a 125ky stejný tak nevim jestli je to dobře :roll: .... rozhodně já ti to nevymlouvám a dej si tam co chceš, já jsem jen říkal svůj názor s poznatky na mém skútru... bál bych se na tom.....
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod jarafari » 26 srp 2009, 23:18

Tak koukám ,že ty ten tvůj stroj máš teprve měsíc :shock: a to už to takhle tuníš jo??? jestli se tě můžu zeptat kolik si na tom nalítal a jak si ten stroj vlastně poznal.....?? vždyt to je uplně nový..... to se ještě nemohlo nic projevit...teda snad nééé no :P ...... :roll: týýýýýýbláááho trošku blázínek nééééé.... :wink: a už to tam teda máš??? ten novej válec a jestli jó??? tak co???? :)
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod BTjacker » 26 srp 2009, 23:22

Proč to vůbec tuníš? podle toho co píšou bych řek že to musí kopec vyletět 70tkou na pů plynu :)

Čtyřdobá padesátka nejvíc potěší svým tahem do kopců a životností, za kterou by se nestyděl ani Kostěj Nesmrtelný. Větší kola jenom podtrhují pohodlnost jízdy.

Připomíná mi to přemlouvání na tržnici abych koupil kvalitní levné triko o kterém prodejce tvrdí že mi sedne, přezto že bych se do něj vešel dvakrát. :roll:
Gilera Runner 50 SP (2001) , Válec 70 Polini, fuk Gianelli Reverse, dle GPS 86 km/h
Uživatelský avatar
BTjacker

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2008, 22:36
Bydliště: Spytihněv
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP
Tuning / úpravy: viz podpis

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod jarafari » 26 srp 2009, 23:31

:D
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod jarafari » 26 srp 2009, 23:42

Tak jsem se taky kouknul na stránky kentoya,specielně na to tvé Extra 50 4T..... ty jo a zase...... cokoliv kde kouknu na čínu..... tak prostě kromně masky je to stejný jako to moje..... tohle i těma parametrama...všechno stejný.....a to teda neni moc v pohodě....soráč :wink: ale lituji tě,že jsi taky koupil šitku...a ty ještě dráž než já,jenom proto že se to jmenuje Kentoya..... :roll: ..... jo ale kola,máš vetší to jo....
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 27 srp 2009, 07:17

BTjacker píše:Proč to vůbec tuníš?
Už nevím kam mám strkat prachy :lol: :lol: :lol: :lol: Tuním už jen proto ,aby to jelo rychleji do kopců :wink:
jarafari píše:Tak koukám ,že ty ten tvůj stroj máš teprve měsíc :shock: jestli se tě můžu zeptat kolik si na tom nalítal
Nalítáno mám již 1000km :wink: a proč jsem si ho koupil ?? no proto ,abych nemusel šlapat do pedálů na kole :lol: :lol: :lol:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod Jikonek » 27 srp 2009, 07:50

Ahoj mám taky 50 ccm v 4T a taky se chystám na tuning,sice ho mám asi 2 měsíce a mám najeto 3 000 km a jsem po druhé garančce,na to že to je čína jsem velice spokojen,po dohodě se svím mechanikem u mého prodejce tam půjde válec max 70 ccm,jiný variátor,nový řemen a výfuk,do válce 90 ccm bych 100 % nešel protože to naznal i můj mechanik který se tuningem živý,odhadl životnost max 500 km a odejde komplet klika,ložiska a atd. Ale je to každýho věc.
Uživatelský avatar
Jikonek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 11 kvě 2009, 08:49
Bydliště: Svitávka
Skútr / moto: Yuki Whip 4T
Tuning / úpravy: Zatím jen pro radost výfuk Leo Vince

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod generic » 27 srp 2009, 07:56

Tak za prvý: Nevim jak se chová Korado nebo tahle kentoya při vyšší rychlosti, ale z kopce sem se jednou rozjel na okresce za kamionem i na 90, mimochodem pořád stejný otáčky jako při 40 a skútr byl absolutně v klidu, jen slabé vibrace, které jsou už od 60.. Žádný vlnění nebo tak něco.. Ani náznak, skútr je úplně v klidu a v pohodě. To jenom padesátka neni, protože se točí při vysokých rychlostech do maxima a nahání to hrůzu.. A za druhý, brzdy když zmáčknu při jakejkoliv rychlosti naplno tak bych si rozbil hubu! Přední kotoučovka brzdí jako bejk a zadní mi taky hodně překvapila svou silou, když sem si jí trošku přitáhnul - ani to nedomáčknu naplno a kolo se zablokuje.. Tak nevim co to tu vykládáte :D že by tyhle dva skútry byly až tak jiný?? Nehledě na to, že má muj skútr po tuningu o něco nižší spotřebu než před.. Proč asi? Protože točí daleko nižší otáčky v celym rozsahu všech rychlostí.
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 27 srp 2009, 09:03

to generic -přesně jak píšeš :wink: :wink:
to Jikonek - ten kit 90 není jen o výměně válce ,ale o kompletní překopání se vším všudy . Nehledě na to ,že to montuje přímo Kentoya a díly jsou z fabriky originál (ale co je dnes originál,že ) bude na to normálně záruka :wink: a pokud se na tom něco pokazí ,tak se to jednoduše vymění ze záruky a je to :wink: Prostě není čeho se bát :wink:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod BTjacker » 27 srp 2009, 09:13

tuning ma opravdu smysl jen pokud si nemuzete udelat papiry na motorku. taky jsem chtel davat variator a prevody, celkove by to vyslo tak na 5000 a za to uz mam pomalu ridicak ne? vubec nevim jake jsou ceny, ja delal auto myslim za 6,5. pak kdyz prodam runnera aspon za 25 (docela si drzi cenu co sem se dival), pridam par tisic a radsi koupim nejakou dravou 2T dvoustovku. navic penize vrazene do tuningu se pri prodeji nevrati.
Gilera Runner 50 SP (2001) , Válec 70 Polini, fuk Gianelli Reverse, dle GPS 86 km/h
Uživatelský avatar
BTjacker

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2008, 22:36
Bydliště: Spytihněv
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP
Tuning / úpravy: viz podpis

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod generic » 27 srp 2009, 09:15

no tak v mym případě si papíry na větší moto udělat nemůžu, nemam to povolený a mít nebudu, takže proto :wink:
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

PředchozíDalší

Zpět na Showroom

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků