To Qciza:
To jsi jeden z mála šťastnějších. Ale asi vás na prstech spočítal.
Já, kdybych měl jistotu, že narazím na kvalitní kousek, tak bych si taky raději koupil číňánka, když bude pěkný. Většinou ale ta ojetá mrcha mnohem lepší, než nová čínská mrcha, bohužel.
To PBM: Když počítám, tak mi vychází, že když dáš 20 za skútra a 5tis, do tuningu, nebo oprav(záleží, jestli čína, nebo stará značka), tak ve výsledku budeš mít dobrého skútra, ale u značky i jistotu a mnohem lepší svezení, i když lak už se nebude tak lesknout. A ceny dílů se zase tak neliší na značku i neznačku, jen ty čínské jsou trochu vachrlatější.
Kde je tedy větší výhoda? Chceš snad spoléhat na neumělství a neznalost mechaniků v záruční době u nového skútra?
Osobně si myslím, že když bys koupil tuto Aprilii ze Scootlandu za 19tis, tak na něj nesáhneš minimálně sezonu, moooožná příští rok koupíš válečky a za rok pneu, či řemen. Nevím, co se pořád řeší ceny dílů: Když netuníš, na skútra skoro nic moc nekupuješ.
Máš už věk a rozum, tak se rozhodni správně. Pokud ti nejde o new desing, toto je můj tip a u Scootlandu hlavně sázka na jistotu.
http://www.scootland.cz/skutry/ A tady víš, že to není o.j.e.b a že záruka je opravdu záruka.
Toť můj názor chlopi.