od tatík » 08 črc 2012, 08:10
já to s Váma nejedu,mohu ale potvrdit ze zkušenosti,že nejlepší přípravou je spánek,Zdravý a odpočinutý člověk vydrží bez ůjmy jednu noc nespat a kdo normálně energetický nápoje nepoužívá,tomu může i trochu pomoci,jen jejich ůčinek bývá omezený a ne na každého působí stejně.Někdo si dá ampulku Speedu a stejně usne,někdo po tom nespí dvě noci.Doporučuji tedy také Shock nebo Semtex,ale v menším balení,protože načnutá větší plechovka nebude za jízdy k ničemu a vypít ji najednou se ani nedoporučuje.Z praxe nočních jízd na kamionu také mužu jen potvrdit,že nejhorší je jízda v teple,po rovný silnici,tempomat.Po městě a nebo nekvalitních zatáčkovitých silnicích má člověk co dělat a ta ůnava se tolik neprojevuje.Mě většinou nepomohlo ani radio,ani otevřený okno,na dlouho nezabralo ani krátké zastavení a obejití auta.Mikrospánek přichází rychle a bez varování,na to pozor.V zásadě stačí deset minut spánku a mě to pomohlo víc,než cokoliv jinýho.Každý den nebo noc je ale jiná,měl jsem noci,kdy se mi řídilo fajn a kamioňáci obecně jezdí raději v noci a byly zase noci,kdy mi padala hlava po půl hodině jízdy ať jsem dělal co jsem dělal.Kritická doba bývá nad ránem mezi druhou a čtvrtou ráno.Pokud si všimnete,že někdo z Vás podezřele kličkuje,nebo pomalu vybočuje ze směru,okamžitě blikejte a trubte,to dotyčnýho probere a zastaví.Přeju všem aby se ve zdraví vrátili
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300