Tak bude tomu něco málo přes 2 hodiny co jsem dojel domů a na tachometru mi svítí dalších 1435 km, ale pěkně popořádku...
Usmálo se na mě štěstí a dostal jsem 2 lístky na Formuli 1 do Maďarska dohodnul jsem se s Pavlem, který shodou okolností měl lístky na Automotodrom v Brně na MS cestovních vozů
Začalo se plánovat a vzniknul z toho víc než povedenej prodlouženej víkend.
V sobotu 31.7. v 7:00 se vyráželo směr Automotodrom Brno. Cesta probíhala naprosto bez problémů a počasí nám víc než přálo. Na okruhu jsme strávili asi 2 - 3 hodinky. Nejdřív byl volný trénink cestovních vozů , následoval závod Formule 2 (předzvěst F1) a konečně závod MiniCopeerů a musím dodat, že to byl fakt nářez!!!
Z Brna se vyráželo směr Slovensko, kde byl domluvenej nocleh v jedné velice pohostiné vesničce
Než jsme se ubytovali, tak jsme vyrazili směr Bradlo (
http://www.turistika.cz/turisticke-cile/detail/bradlo) a ten výhled byl jako v pohádce. Nezbytné foto a rychle se ubytovat a do přijemné hospůdky s výborným pivem a ještě lepší hruškovicí atd.
Nic se ale nemá přehánět, protože v 7:00 ráno byl budíček!
V neděli V 7:30 jsme už byli na cestě směr Hungaroring. Pro nejrychlejší přesun byla zvolena dálnice a protože počasí nám opět přálo a i vítr byl skoro nulový, tak se jelo bez jakýchkoliv problémů. Na hranicích se musela koupit dálniční známka pro moto (sice doteď nevím k čemu, protože se nikam nelepí a ten kousek papírku co se za 4 EURA dostane je doteď ještě někde v peněžence, ale úřednímu šimlu bylo učiněno za dost) a jelo se dál. Dálnice jak na Slovensku, tak v Maďarsku jsou naprosto výborné .... totéž, ale nemůžu říct o silnicích v Budapešti
Po příjezdu do hlavního města Maďarska nás čekal doslova a do písmene tankodrom! Jízda probíhala skoro krokem a i tak jsem měl co dělat, abych si nepřekous jazyk.
Hungaroring leží cca 20km za Budapeští a cesta tam už byla otázkou chvíle. Zaparkovat, převlíknout a hurá na Formuli !!! Komentář k F1 samotné zní asi takhle: TO SE PROSTĚ MUSÍ VIDĚT NA VLASTNÍ OČI. Okruh jsme prošly křížem krážem se špunty v uších (ten zvuk je fakt neuvěřitelnej !!! ) a před pořadatelskou službu, zázemí apod. nezbývá než smeknout. Asi největší zážitek (alespoň pro mě) byl, když se dojel závod a diváci (byli jsme tam mezi prvníma) se vpustí na okruh a přímo pod pódium, kde se odehrává ceremoniál pro první 3. nejlepší jezdce. Kousek od boxů, kousek od jezdců a závodních inženýrů , kousek od aut a doplňků no prostě zážitek jak se patří!!!
Cesta z Hungaroringu byla i díky motorkám poměrně snadná, i když cesta kterou se odjíždělo byla prašná polňačka s uježděnou a místy neuježděnou vrstvou písku
V jedné zatáčce mi asi zadek zachránilo ABS, ale od toho tam ta věcička je, tak jakýpak copak
Následovala opět cesta na Slovensko, kde byl domluven druhý nocleh. Cesta byla zvolená mimo dálnice a byla to výborná kochačka
Po příjezdu opět hospůdka a hurá na kutě, protože v 8:00 byl naplánovanej start směr Praha!
Ráno se vyjelo přesně podle plánu a společně se jelo až do Hodonína, protože Pavel musel ještě do práce, tak zvolil pro přesun dálnici no a já okresní cesty , takže o 3 hodiny delší cesta
Závěrem děkuju Pavlovi za prima společnost a třeba se příští tok podíváme na Německý Nurburgring nebo Hokenheim
Foto:
http://swictor.rajce.idnes.cz/Motoviken ... ou_Bradla/