Něco z historie

Příspěvekod Fispe » 08 pro 2008, 23:34

No tááák, sáhni zase do archivu a nenapínej nás.
602 242 282
Uživatelský avatar
Fispe

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 603
Registrován: 25 lis 2007, 21:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Super 8/125 a pak ještě taková Černá Mrcha

Příspěvekod Gullwing » 09 pro 2008, 20:28

No dobrá, nějak nestíhám.
Takže si dáme mazání,...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod Gullwing » 10 pro 2008, 21:09

Něco ze základů a hlavně pozor na bezcenné padělky!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Něco z historie

Příspěvekod jel.en » 18 úno 2009, 19:45

to Gullwing NEBYLO BY ZASE NĚCO Z HISTORIE??? :wink:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Něco z historie

Příspěvekod Gullwing » 18 úno 2009, 21:21

Hmm, koukám, že se to tady nezobrazuje. Jen odkaz. Je tu nějaký limit aby se to ukázalo rovnou?
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Něco z historie

Příspěvekod Richijan » 02 dub 2009, 20:52

Ciao. Nechci být netrpělivý GW :( , ale máme jěště čekat, že bude pokračování? :wink:
Já bych se za něj přimlouval. Je to krásná nostalgie. :lol:
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

Re: Něco z historie

Příspěvekod Gullwing » 02 dub 2009, 21:18

njn, už jsem skoro zapoměl :oops:
Co takhle ventily?
(akorát koukám, že se to vkládá v opačném pořadí,..)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Něco z historie

Příspěvekod Richijan » 02 dub 2009, 21:26

Teda! Ač původem strojař, netušil jsem kolik bylo zkoušeno alternativ.
Super.
Uvítám pokračování.
Dík předem
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

Re: Něco z historie

Příspěvekod Gullwing » 05 dub 2009, 19:32

Dneska se hodlám (ne zas tak moc já jako Prof. Ing. Emil Čermák) věnovat trochu rozsáhlejšímu tématu. Tou je píst motoru.
Proto dnes jen první část a další budou následovat.
Co mě zaujalo, je fakt, že se zas tak nic moc za 83 let nezměnilo.
Tedy mimo třeba tyto hlášky:
"doma dělané kroužky z obyčejné litiny jsou bezcenné"
Pro kontrolu těsnosti si vypomáháme žárovkou spuštěnou do válce
"za našich poměrů, kde se jezdí ročně průměrně asi 10 000km, je nutno měniti kroužky v každé sezóně"
Co srabi?! tolik nenajezdíte, tak neměníte, co?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Něco z historie

Příspěvekod Gullwing » 10 pro 2009, 19:46

Tak koukám, že jsem trochu zaspal. Takže pozdě ale přeci. Zaujala mě zmínka o navlékání pístních kroužků pomocí tří proužků mosazného plechu. Tedy vlastně to, že je to známý systém pro amatéry,.... A samozřejmě nezbytná reklama
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Něco z historie

Příspěvekod jel.en » 11 pro 2009, 09:53

no konečně :wink: Ale zase nám přišla zima a máme o šem číst... Díky Gullwi
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Něco z historie

Příspěvekod Gullwing » 06 bře 2010, 19:53

tak vzhledem k těm srágorám venku zase kousek:
Zaujalo mě, že známý závodník Le Vack má teplotu ventilů při mnohahodinových rekordech v neuvěřitelné výši jistě nad 1000 stupňů,...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Něco z historie

Příspěvekod Richijan » 06 bře 2010, 21:37

Hurará.
Mr. Archiv is back. Když nemůžem jezdit, budem se alespoň most vzdělávat. Teda pokud to Gulwi zase po pár pokračováních nezabalí :wink:
Každopádně díky :mrgreen:
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

Předchozí

Zpět na Reporty 2008

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron