2tomboy: dvěstěpadiny jsou OK -ale jen v 1, ve 2 do Alp = mínus
Nápad se základnou v ČR s výjezdem do Rakous je možný pro stroje s cestovním průměrem 130 km/h min, jinak je to v jednom dni jen: šup k Salzburgu a šup zpět, to by asi nebylo ono. Takhle jezdí bikeři se sportama a po dálnici a stihnou pak projet jeden průsmyk.
Napíšu dle mne
optimální a každému srozumitelný plán, má-li se jet někam k Salzburgu:
pátek až někam na "základnu" -nocleh penzion- sobota vyjížďka do Alp -nocleh penzion- neděle domů (ve stanu je tam kosa i v létě za hezkého počasí, natož když začne pršet)
Nevidím reálnou cestu do této oblasti až v sobotu, v neděli vyjet někam do Alp a pak jet rovnou domů. Ona je to pěkná štreka, když se nejede po dálnici ! (dálnice i pro moto se známkou) Nebyla by žádná časová rezerva a pohoda na "panoramata", jen by se furt jelo a v té sestavě strojů (200, 250..) až "na krev". V červenci cestou z dovolené v Itálii jsme to jeli a mám to čerstvě v paměti
Závěr:
doporučuji výjezd v pátek po obědě a dorazit až někem pod Alpy, aby sobota zůstala celá na ježdění v Rakousku. V neděli může být zajímavou vyhlídkovou trasou cesta zpět. Tato trasa není -dle mého názoru- vhodná pro stroje pod 250 ccm.