pravidla jizdy v kolone

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod janon » 22 kvě 2009, 10:51

Huhu: Pokud se jede v zipu, jedou vlastne vedle sebe, dve rady skutru. Pokud vypadne skutr jedouci v tve rade pred tebou, musis ho na !vhodnem miste! co nejrychleji doplnit*. Pokud vypadne, jezdec pred tebou, ale v rade vedlejsi, ty ho nedoplnujes a zustavas na svem miste. Doplnit vzniklou mezeru, musi skutr jedouci ve vedlejsi rade, ty mu to maximalne muzes usnadnit, tim, ze mu na vhodnem (prehledem) miste ukazes, ze o nem vis a on te opatrne predjede a zaradi se do vznikle mezery.

* Nedoplnujes pouze mezeru, ktera vznikla vypadnutim stavece na krizovatkach, kdy stavec zastavuje dopravu a po projeti cele kolony a naslednem predjeti kolony, se vraci do vznikle mezery na sve misto.

Za nepripustne predjizdeni, bych oznacil vse ostatni napr. necekane predjizdeni ala Mojda zleva, zprava, na naprosto nevhodnych mistech, kdy to nejmene cekas.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod tom.boy » 22 kvě 2009, 12:08

specifikuj slovo "vypadne" :D
ObrázekGoogle ° www.tomas.in ° Srazy na Strahově jsou tady ° Srazy ve Středoklukách jsou tady °
Uživatelský avatar
tom.boy

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1779
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha Tel: 608444044
Skútr / moto: YAMASAKI Extra Super Grand DeLuxe Sport 50

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod Polda » 22 kvě 2009, 12:34

Někteří se to prostě nenaučí a je jen otázka času, kdy se něco stane. Doufám, že se toho nedočkáme ale pár nebezpečných situací jsem tu už viděl a věřte, že ze zadní pozice když to vidíte, tak kolikrát trnete hrůzou. Jinak je pak už jen jedno opatření a to asi každý tuší, s dotyčným se kopne trestňák a je poptákách. :)
Honda GoldWing 1500 SE "neznám nejde, zázraky do tří dnů, nemožné ihned" http://honda-goldwing.com/index.php http://sb650.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Polda

750+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 890
Registrován: 19 bře 2008, 17:07
Bydliště: Děčín
Skútr / moto: Honda GoldWing 1500 SE tel: 724443356

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod janon » 22 kvě 2009, 13:09

Pro Tom boye: Vypadne znamena, ze uz to dotycneho bikera prestane bavit jet v utvaru a rozhodne se zastavit, kochat se karjinou, curat, soulozit s batuzkem, nebo skutr vypovedel sluzbu apod. :roll: :lol:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod tom.boy » 22 kvě 2009, 13:30

a co když ho baví jet v útvaru, ale po svém? jako dělat nájezdy z leva i prava, kličkovat, předjíždět, podjíždět, dokonce i předjíždět středem? :shock:
ObrázekGoogle ° www.tomas.in ° Srazy na Strahově jsou tady ° Srazy ve Středoklukách jsou tady °
Uživatelský avatar
tom.boy

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1779
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha Tel: 608444044
Skútr / moto: YAMASAKI Extra Super Grand DeLuxe Sport 50

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod janon » 22 kvě 2009, 15:58

Tom.boy: V takovem pripade, musi jit takovy exemplar do prd..e. Neb je tu jeste jedna moznost, ze ja si pojedu ve sve vlastni kolone sam. Lidi by si meli uvedomit, ze kdyz se jede ve vetsim poctu, tak zodpovidaji nejen za sebe, ale castecne i za druhe a ohrozuje svou nebezpecnou jizdou i mne a to mi neni jedno! Roztreli-li svou nebezpecnou jizdou sebe, je mi celkem jedno, ale sestreli-li mne, tak to mi uz jedno neni. Ja jeste pochopim, ze nekdo je na velkem srazu poprve a pravidla jizdy v kolone nezna, ale co nepochopim a s cim se tezko smirim, je to, kdyz je nekdo zamerne ignoruje. Co je mi platne, ze jem si na vyjizdce paradne uzil klickovani a jine hovadiny, kdyz se kolega diky memu blbnuti nevratil z vyjizdky, nebo v lepsim pripade vratil, s udama v sadre. Takze apeluju Mojdo na tebe, vezmi rozum do hrsti, si dospely chlap. Si jinak pohodar, ale v kolone je to s tebou nekdy o zivot.
Naposledy upravil janon dne 22 kvě 2009, 20:56, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod Richijan » 22 kvě 2009, 19:41

Tom_F píše:jen mě zaráží a nedokážu posoudit jak je to s jízdou když se sjede vícero kubatur, 50ka to žene, 650ka plyn lechtá. jak je to v praxi? omluvte lama dotaz, zatím jsem se neúčastnil takže nemůžu soudit. jsem v tom hodně velký nováček. co je potom za požitek z jízdy ať pro 50káře tak i pro větší kupatury. beru cestování jako fajn s rychlostí která je rozumná pro danou kubaturu. popište mi vaše pocity


Ciao.
Z mé zatím jediné :( zkušenosti (kdy jsem právě já jel na nejslabším skútru) můžu potvrdit, že velký rozdíl výkonu skútrů v koloně je problém :? . Při rychlosti např. 70 km/hod. slabé skútry jedou naplno, což zejména motory nemusí moc dlouho vyfržet, a jednak - protože je pro ně tato rychlost limitní - není jízda pro jezdce příjemná ani bezpečná :( . Maxíci se naopak nudí a má-li se tak jet delší trasa i otrávení. :evil:
Nemají-li být všichni nespokojení je optimální, když se účastníci rozdělí do skupin dle kubatur, kde pak rozdíly nejsou tak velké. 8) Sice tak nejedou všichni spolu - to je negativum, ale jedou víc v pohodě, což je určitě důležitější a hlavně bezpečněji což je vůbec nejhlavnější. :!:

Princip rozdělení na skupiny dle kubatur byl obsažen i v návrhu původního timingu pro Ještěd Tour. Nebýt deště, který asi řadu přihlášených odradil a výjezd z Prahy zdržel, mohlo to být ještě víc super než to bylo - a to já tam ani nedojel. :mrgreen:
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod tom.boy » 22 kvě 2009, 22:07

taky by se našel někdo, kdo se svojí kubaturou zamířil mezi kubatury vyšší :wink:
ObrázekGoogle ° www.tomas.in ° Srazy na Strahově jsou tady ° Srazy ve Středoklukách jsou tady °
Uživatelský avatar
tom.boy

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1779
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha Tel: 608444044
Skútr / moto: YAMASAKI Extra Super Grand DeLuxe Sport 50

Re: pravidla jizdy v kolone

Příspěvekod VamB400 » 24 kvě 2009, 11:23

Páni kluci, dík za téma, móóc poučné. Také jsem v tomto směru úplný nováček a rád jsem si to přečetl. :shock: Možná by neškodilo toto téma čas od času oživovat, tak jak se právě stalo. :)
Ten co se vrátí v pořádku domů, je vždy vítěz.
Uživatelský avatar
VamB400

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 138
Registrován: 26 črc 2007, 20:58
Bydliště: Vamberk 608 66 88 57
Skútr / moto: Yamaha 50; Burgman 400 K8; dříve Simson 50; MZ 150

Předchozí

Zpět na Reporty 2009

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků