18 kvě 2009, 17:38
bery.l píše:PMR neni povinost ale je dobre ji mit a snad se to do budoucna zlepsi. Jinak kdyz je delsi kolona a vetsi rychlost tak vedouci jezdec dava vedet stav protismeru a zbytek koloni posloucha a podle toho predjizdi.
Nejak PMR i kabelas na jezdce je cca 2000kc.
neni to povinnost, ale nutnost
18 kvě 2009, 18:32
Ja bych to s tema PMRkama nehrotil, sam ji nemam a jezdim se mi v poho, (a doufam, ze vam se mnou tez) jde spis o to, aby kazdej, kdo jede v kolone, ty zakladni pravidla znal a hlavne aby je dodrzoval.
18 kvě 2009, 20:00
Takle jsem do nedavna jezdil taky. Pak sem jel kolonu jen s vysilackama,to se vubec neda srovnat hlavne co se tice predjizdeni ztracenych motorek a hlavne rychle komunikace mezi stroji bez duvodu zastaveni nebo kriceni z motorky na motorku.
20 kvě 2009, 22:18
Myslím, že se bude jednat především o zvýšené pozornosti jezdců v koloně než o nutnost PMR mít
. Pokud je jezdec rozumný, ukázněný a přemýšlivý, nebude v koloně nikoho ohrožovat a kolonu narušovat. PMR je důležitá, ale ne nezbytná. Pořídil jsem si ji především proto, abych v koloně věděl víc než jen to co vidím
. Je dobře, když slyším o překážkách, o konverzaci vedoucího jezdce se stavěči,...
21 kvě 2009, 10:54
děkuji je to super příspěvek ale mám dotaz při doplnění jezdce před sebou který vypadne z kolony jak ho mám nahradit neuvědomil jsem si že přejíždění ze strany na stranu může být tak nebezpečné až po přečtení těchto pravidel ale když jedu v pravo a vypadne jezdec přede mnou jedoucí na pravé straně jak ho mám nahradit přece nemůžu podjíždět. huhu
21 kvě 2009, 11:03
huhu můžeš
21 kvě 2009, 11:10
ale ne stylem mojda
21 kvě 2009, 12:17
Jak tak čtu, tak ty pravidla jízdy by měli být pod každým příspěvkem. Docela čumím, co lidí to nezná a koukají, že vůbec něco takového je a někteří sice vědí že jsou pravidla jízdy ale kašlou nato.
21 kvě 2009, 17:29
Je to velice poucne a hlavne dulezite! Kazdej kdo jezdi ve vetsich tlupach by si to mel pred spanim vzdy prerikat! A kdo rika, ze se pravidla ucit nepotrebuje, ten to vetsinou potrebuje nejvice, ze Mojdo
21 kvě 2009, 20:30
Ahoj nechci být dotěrny ale na jednu stranu někdo říká že se absolutně podjíždět nesmí a vy zase naopak že ano ja si rád nechám poradit protože bezpečnost je pro mě opravdu na prvním místě huhu.
21 kvě 2009, 20:48
Huhu píše:Ahoj nechci být dotěrny ale na jednu stranu někdo říká že se absolutně podjíždět nesmí a vy zase naopak že ano ja si rád nechám poradit protože bezpečnost je pro mě opravdu na prvním místě huhu.
Huhu, pokud mi něco neuteklo, tak se jedná o doplnění řady a to se smí. Takže pokud jedeš v levé řadě (blíže ke středu) a vypadne jezdec z řady po pravé straně (při pravém kraji vozovky), tak se to nebere jako podjíždějí ale doplnění řady. Dovedeš si představit ten zmatek při doplňovaní řad, kde by každý najednou přejížděl z jedné řady do druhé?
Naposledy upravil
Polda dne 21 kvě 2009, 20:58, celkově upraveno 1
21 kvě 2009, 20:55
dovede když to dělá
huhu nic ve zlém ale musel jsem si rýpnout ale vím že to vezmeš protože si na rozdíl od jiných dovedeš přiznat chybu
21 kvě 2009, 23:09
jen mě zaráží a nedokážu posoudit jak je to s jízdou když se sjede vícero kubatur, 50ka to žene, 650ka plyn lechtá. jak je to v praxi? omluvte lama dotaz, zatím jsem se neúčastnil takže nemůžu soudit. jsem v tom hodně velký nováček. co je potom za požitek z jízdy ať pro 50káře tak i pro větší kupatury. beru cestování jako fajn s rychlostí která je rozumná pro danou kubaturu. popište mi vaše pocity
22 kvě 2009, 01:50
slabé skutry jedou za vedoucím skupiny a nováčci taky Vidíš Krakene jak jsem to naštudoval a já se neurážím jsem take zelenáč sám jsem ti říkal že nezáleží kdo jakou má mašinu ale jak se s ní umí sám si nám to s tvojí 250 ukázal na mém buráčku jsem nestíhal ale raději si to vše vyzkouším v praxi