Gullwing: zapoměl sem si vzít ochranu no
Né de asi vo to, že sem nikdy nic nepřimazával a spoléhal jenom na olejový čerpadlo, což je asi podle mě chyba, protože to čerpadlo je dělaný originálně na 50ccm a tak pokud se to předělá na 70ccm a bude to mít větší výkon, nebo vyšší točky, bude to chtít asi přimazávat do benzínu, což sem nikdy nedělal.
Tak se to asi pomalu, ale jistě zadíralo, kord když sem za to někdy třeba trochu bral.
Jinak to pořád nevzdávám. Zavolal sem Ondrovi a nechal mu vzkaz, aby mi po příjezdu z Francie, kde je prý na dovolený, splašil ten válec Polini, když ho nemaj na skladě, snad se o to postará. Chtěl bych scoota dát do cajku než se pojede na Ještěd a naděje umírá poslední, ovšem čas letí a já mám stále jenom sundanej motor, vyčištěnej vzduchovej filtr, nahrazeny šroubky, kterým sem ojeba.....křížový zdířky pro šroubovák a mám připravený i penízky, ale musím čekat. Pak to taky dát dohromady a to tak, aby to fungovalo a zajet, případně jet na Ještěd zajížděcí připosra....rychlostí. Dělám to poprvé, takže je taky možný, že z toho bude sekačka na trávu, místo funkčního scoota, ale já si věřím
Jinak se asi chystám i vyměnit ložiska na klice a gufera + seštelovat karbec, kterej sem rozšteloval, když sem hledal závadu než sem zjistil, že je to zadřený. Celkem nálož pro někoho kdo to rozebraný uvnitř nikdy neviděl.
edit: no tak na výměnu ložisek a gufer se budu muset vykašlat. Je to dost práce, nemám na to vercajt atd... To udělám snad někdy přes zimu, nebo co. Do tý doby si na to vercajk splaším. Nezbývá mi než doufat, že ty ložiska co tam jsou s teflonovou klecí asi 16000km, vydrží i dál a nepoškodily se při záděru.