Stát není blbec, ale EU je, protože to s možností jeztit s B na 125 ccm nedala jako závazný zákon pro všechny členské země bez výjímky, ale pouze jako doporučení/možnost. My si tu ještě můžeme gratulovat, že to není nijak omezeno praxí nebo dobou držení skupiny B apod. V Polsku šli ještě dál, protože tam jde jezdit nejen na skůtru (automatický převod), ale i na motorce s klasickým řazením. Zda je to k dobru nebo škodě věci, se dá hodnotit špatně, protože kdokoliv může mít neomezené A a stejně může jezdit jako prase (tak, jako diplom z nikoho neudělá inteligenta, ale jen a pouze držitele diplomu, inteligenci a chytrost musí ten člověk mít). Pravdou zůstává, že informací o tom ,kde lze a kde ne jezdit s naším B na 125 ccm, je relativně málo, stejně jako relevantních odkazů nebo odpovědí z oficiálních zastupitelstev a úřadů dotyčných zemí. Proto ono neumezené A nebo A1, které odpovídá B v rozsahu oprávnění pro určitý obsah a výkon, je asi opravdu jedinou jistotou pro jízdu kamkoliv do zahraničí s tímto obsahem a výkonem. Ostatní skupiny, ať se nám to líbí nebo ne, tuto jistotu nezaručují. Už jsem se setkal s oficiální odpovědí na zastupitelstvo státu, které mě odkazovalo na stránky s rozdělením jejich skupin řidičských oprávnění, ale ani náznakem neodpověděli, zda lze nebo ne s naším B u nich jezdit (pro šťouraly jen poznámka, že ty stránky byly nekvalitní, nepřesné, navzájem si jednotlivé odkazy odporovaly a místo, aby zastupitelstvo napsalo jedinou větu "Ano, na našem území lze jet s Vaší skupinou B s motorkou o objemu 125 ccm a automatickou převodovkou", jsem dostal kupu vyloženého hnoje). Takže buď hodně piš na zastupitelstva nebo opravdu rozšířit oprávnění, případně jet, ale je to pak už opravdu nejistota, že tě cestou zastaví. Držím ti palce