Tak ano, to je pravidlo které tě bude provázet bohužel celým životem a není potřeba z něj dělat něco "speciálního".
Všechny ty skútry jsou 15-20 letý vyjetiny. Všechny mají za sebou strašný množství majitelů. Pokud chceš koupit skútra z roku 1990, tak je úplně jedno jestli to bude Yamaha, Suzuki, nebo cokoliv jinýho. Bohužel se obávám, že z 3 malinkatejch fotek ti tady asi nikdo rozborku skútra neudělá. Je potřeba to vidět, slyšet, svést se.
Koupit za každou cenu nejlevnějsí skútr se né vždy vyplácí, protože to pak většinou stejně dorovná nějaká investice do opravy/servisu. Ale koupit skútra z roku 1990, kterej bude mít najeto 1500km po prvním majiteli po velkym servisu a za 6000Kč, aby jezdil další 3 roky bez investice - to je sen každého. Bohužel skoro vždy zůstává pouze snem
Já vím, mě se to říká, ale já taky nedostal skútra od rodičů, taky jsem si na něj (díkybohu) musel vydělat sám, jako 99% lidí zde. Radši jsem si připlatil a koupil italskýho skútra (prvního), protože když mi 19 lidí z 20ti řekne, že to co mám v plánu koupit je nahovno, přeci nepůjdu proti nim abych se rázem za 2 měsíce přidal do tábora "zklamaných". Chápu ale, že v tvejch 14ti letech je velikej problém dostat se k penězům (teda tou oficiální cestou).
Ale to je furt dokola, dokola, dokola, znova a znova a znova. A hned v pondělí se to tady bude vysvětlovat někomu znova
Ale kdo ví, třeba si svoje životní štěstí vyplácáš na nákup skútra a koupíš super vymazlenej kus