Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

03 dub 2007, 10:37

[quote=Daelimek]Pár lidí na starém foru to mělo a vesměs někteří nadávali a jiní byli spokojení,ovšem co mohu říci já,tak je u tohoto modelu velice špatný poměr váhy a výkonu,jednoduše těch pár koní tu poměrně velkou váhu hodně špatně rozpohybovává,ale za to si myslím,že může být Boss celkem pohodlný,to záleží na tom,co od toho očekáváš a kolik do toho chceš vrazit,protože čína byla vždycky o ceně... ;)

P.S.: sám jsem měl Yuki... :rolleyes:[/quote]

Koupil jsem Yuki Boss jako funglovku a ze šesti zajížděcích jízd během 1 kalendářního měsíce jsem zůstal 3x trčet na trase. Vrátili mi peníze poté, co to 2x uvedli servisáci prodejce do chodu, ale po tom třetím kiksu už tito netušili oč tomu stroji jde. Jinak, pokud to jelo, jelo to v mezích obsahu 150ccm velmi dobře.
ADW

09 dub 2007, 15:50

Ja beru BOSSe jenom jako zdroj nahradnich plastu na svuj stroj.

02 říj 2007, 19:26

Ahoj taky mám Bosse už to budou skoro tři roky 11000 km a pár závad viz moje téma... jeddna z tohoto týdne zlobí sytič tak jsen hdedal nějaky předřadný odpor k tomu sytiči podle servisu by tam měl být, ale není alespoň jsem ho nenašel a to jsem hledal všude nevíš kde by pry mohl být? :(
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil xwentil dne 02 říj 2007, 19:40, celkově upraveno 1

02 říj 2007, 20:21

Ani jsem si nevšim že to má sytič. Jestli ti něco chybí nebo přebývá, neřeš to, oni to totiž tak neberou. O šroub víc nebo míň.... centimetr sem, centimetr tam.... Já měl zezačátku problémy se ztrácením šroubů, ale po postupný výměně skoro všech to bylo dobrý. Zřejmě soudruzi z číny maj ty stroje na šrouby asi nějak ošoupaný neboco. Taky už ani nespočítám kolikrát mi prasknul výfuck, zřejmě "vadnej kus" Koukám na ty tvoje fotky, sytič bych teda hledal v blízkosti karburátoru, ne pod maskou. Nebydlíš náhodou v Chuchli?

02 říj 2007, 20:53

[quote=tom.boy]Ani jsem si nevšim že to má sytič. Jestli ti něco chybí nebo přebývá, neřeš to, oni to totiž tak neberou. O šroub víc nebo míň.... centimetr sem, centimetr tam.... Já měl zezačátku problémy se ztrácením šroubů, ale po postupný výměně skoro všech to bylo dobrý. Zřejmě soudruzi z číny maj ty stroje na šrouby asi nějak ošoupaný neboco. Taky už ani nespočítám kolikrát mi prasknul výfuck, zřejmě "vadnej kus" Koukám na ty tvoje fotky, sytič bych teda hledal v blízkosti karburátoru, ne pod maskou. Nebydlíš náhodou v Chuchli?[/quote]

To máš pravdu sytic to je ten černej váleček s kabílkem ale ja hledal predřadny odpor ktery je umístěn jinde(tedy měl) až to skoncilo takhle :o

02 říj 2007, 20:56

[quote=tom.boy]Ani jsem si nevšim že to má sytič. Jestli ti něco chybí nebo přebývá, neřeš to, oni to totiž tak neberou. O šroub víc nebo míň.... centimetr sem, centimetr tam.... Já měl zezačátku problémy se ztrácením šroubů, ale po postupný výměně skoro všech to bylo dobrý. Zřejmě soudruzi z číny maj ty stroje na šrouby asi nějak ošoupaný neboco. Taky už ani nespočítám kolikrát mi prasknul výfuck, zřejmě "vadnej kus" Koukám na ty tvoje fotky, sytič bych teda hledal v blízkosti karburátoru, ne pod maskou. Nebydlíš náhodou v Chuchli?[/quote]


No a v CHuchli nebyddím :(

02 říj 2007, 20:58

A byl umístěn? Jeden váleček na kablíku byl i přerušovač k blinkrům. Mimochodem, jak se cítí tvoje přepínače blinkrů a tlačítko startéru?

03 říj 2007, 20:44

[quote=tom.boy]A byl umístěn? Jeden váleček na kablíku byl i přerušovač k blinkrům. Mimochodem, jak se cítí tvoje přepínače blinkrů a tlačítko startéru?[/quote]



Co se týká tlacítek a přepínačů tak zatím dobrý to platí i o spínačích brzd ale říkám zatím a to je skoro denně v provozu i v zimé tedy dokud nesnězí... ;)

10 říj 2007, 21:10

Tak výfuk na bosse stojí v yuki 4300,-

pakáž jedna, si hrajou na yamahu neboco

10 čer 2008, 19:10

Zdravim uživatele Yuki. Nejsem velkým vyznavačem číňanů, ale neodolal jsem. Yuki Arrow 250 ccm za 45 tis., kdo by to nezkusil. Zatím to zajíždím, no těch 11O km/h to podle mne v poho potom udělá, už teď na křižovatce ani do kopce rozhodně nejsem za brzdu :-))) - 125 ccm japonci i v záběhu běžně zaostávají :) Pokud se to nerozpadne (zatím po 500 km drží, držím si palce :) bude to za ty prachy skvělé. Kvalita zpracování, plasty atd. je lepší čína (malé objemy jsou většinou mnohem horší , podle toho co jsem viděl). Sám jsem zvědav co mne za cenu lepší 50 čeká. Na netu hledejte pod názvem Bappa 250, našel jsem na netu už i za 40 tis.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

14 pro 2008, 21:21

no já mám arrowa 250 najeto 6500Km a v pohode

14 pro 2008, 22:27

to mara250: ještě jsi asi nepotkal Hondu SH :cyclops:

Re: Yuki Boss 150

15 čer 2011, 11:33

Náhodou jsem se dostal k tomuhle stroji koupil jsem ho zahubičku s 12000km po výměně řemenu. Bál jsem se poměru výkon/hmotnost, ale obavy se nenaplnily. Četl jsem zde spoustu příspěvků a kritik na čínské skůtry, můsím však tento stroj pochválit. Opomenu li kvalitu spracování plastů atd. a zaměřím se pouze na motor, jedná se o velice jednoduchou koncepci jednoválcový čtyřtaktní motor se dvěma ventily na válec a karburátorem s podtlakovým šoupátkem a klapkou. Motor má klidný a tichý chod, dobře reaguje na plyn a perfektně spolupracuje s variátorem. Rozjezdy jsou bez škubání a jsou poměrně svižné, nikdy jsem se na křižovatce nebál, že nestihnu vyplnit při průjezdu mezeru mezi auty. Maximální rychlost, kterou jsem byl ze skůtru schopen dostat byla 112km/h (měřeno radarem) na rovinkách mezi 85 - 90km/h a ve dvou osobách 70 - 75 (rovinka). Určitě by to chtělo vychytat konstrukční "mouchy" mám na mysli lícování plastů, přední brzdu, která se při brždění chvěje, zámky sedla, kvalitu elektroinstalace a jiné.
Posez je velice pohodlný jak pro řidiče tak spolujezdce, jedná se přecijenom o tzv. maxi skůtr. Snad by bylo jen vhodné přenastavení zadních tlumičů, které se mi zdají na hrbolech tvrdé. Zavazadlový prostor pod sedadlem je řešen hodně nešikovně, tak tak tam pořídíte dát klasickou helmu. Stroj je vybaven dvěma stojany, hlavním centrálním a policajtem.
Měl jsem možnost jezdit na několika skůtrech Peugeote XR9, Piaggio Hexagon, Honda Lead, Keeway Focus, Yamaha Majesty 250 a Suzuki Burgman 400. Určitě bych tento stoj nezařadil na první místa, ale za ty prachy je to BOMBA. Nízká spotřeba cca 4,5l, dostupnost a cena dílů mě jen utvrzují v názoru, že každej čínskej stroj není špatnej, chce to jen vychytat nedostatky. Při hodnocení od 1 - 10 kde dasýtka je nejlepší bych dal 5. Já jsem docela spokojen.
Odeslat odpověď