V kufri nosim stale nejaku vybavu, strcim tam k nej 15" notebook v taske, alebo mensi nakup. Helmu mam do mesta jetku, ktoru nechavam v kufri a zlozim tam este aj letnu bundu. Ale vacsiu helmu, ktoru nosim mimo mesta tam uz nezavriem. Tiez som cital mnoho o spracovani a licovani plastov, nuz poviem to tak, ze som vlastnil uz niekolko motoriek, vacsinou japonskych a co sa spracovania tyka, nie je na tom tato Aprilia nejako dramaticky horsie. Mozno je to kus od kusu, ale na tej mojej som nejaky vyraznejsi nedostatok nepozoroval, nic mi nevrzga a vsetko drzi ako ma. SR MAX ale nie je vrchol vyspeleho inzinierstva, na dizajne je uz vidiet zub casu, je to prakticky nezmeneny Nexus, ktory tu bol davno pred nim. Technicky je to skor jednoduchy stroj, jedinou vymozenostou je snad len elektronicke vstrekovanie. Tym nechcem povedat, ze to je zle, naopak, mne prave toto vyhovuje, dizajn je starsi, ale nadmieru funkcny, co do ochrany pred nepriaznami pocasia a pohodlia. Technika zas rokmi overena a spolahliva, bez notoricky znamych much. Motor je ten isty, ktory Piaggio dava napr. aj do Vespy GTS, nenarocny na servis a udrzbu, neunavny aj na dlhsie trasy, s dostatocnym vykonom a malou spotrebou. Tachometer premeriava cca o 10%, ale ak je to pre teba dolezity udaj, tak tu mas moju maximalku:
maxi-skutry-f5/aprilia-sr-max-300-t7874-120.html#p260255Edit: Mimochodom tu mas aktualnu recenziu, suhlasit sa da so vsetkym, az na zmieneny priestor na dve helmy a maximalku 160 km/h, to uz trochu prehnali
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 33229.html