Porovnanie Xcitinga a B 650 by vyšlo na veľký článok
takže sa nedá zhrnúť do pár viet..na B650 jazdím a XC500 som mal požičaný na celodenný výlet s VČP...Subjektívne XC500 je čo sa týka hmotnosti ľahší na ovládanie na mieste, je to dané rozložeím váhy a nízkym ťažiskom..samozrejme aj celková silueta kolobežky je nižšia..sedadlo nie je vyššie než B650 ale inak tvarované a tvrdšie než na B650 a preto mí jazdec pocit, že sedí vyššie..mam 180cm a vidím nad "bežné" automobily dopredu...rozhodne si s vodičom nehľadíme z očí do očí na rovnkej úrovni..to by som musel mať hlavu medzi riaditkami na B650
Objem úložných priestorov ak nerátam kufor vedie B650, to sáme presnosť tachometru B650 "kecá" asi o 5% Kymco XC500 omnoho viac...Úplne rozdielna ergonómia posedu, na B650 uvolnená a na XC je treba nakloniť sa viac dopredu z dovodu rovnejších riadítok...inak ochrana pred vetrom zhruba na stejnej úrovni..Kymco ide ochotne do náklonov, čo dokazuje aj to, že som Gekovi odrel koleno od výfuku...na B650 sa mi ešte nepodarilo "škrtnúť si" o asfalt..a dúfam, že to tak ostane
Spotreba diskutabilná...B650 medzi 4,5-5,5 l/100km... XC si vezme aj 7l častejšie tankovanie na Kymco...no ale aby to nebolo len o negatívach...jedno pozitívum..XC kúpiš za neporovnateľne menšie peniaze než B650..beriem samozrejme rovnaký ročník...ale na druhú stranu sa ho zase ťažko zbavíš..no tento rok to bude prípad všetkých skútrov a motocyklov...podľa predpovedí
EDIT: omluva, teraz som si všimol, že ti ide o B400...takže si spotreba 3,5-4,2 u K8 inak čo sa týka všetkého ostatného kľudne si zmeň B650 na B400 a platí to...vlastnil som B400 k8
pred B650