Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
22 led 2013, 21:20
Mám zkušenost s Malossim a rozhodně to dost přidá na akceleraci. Mám ho na Sh 300 a zatím jsem myslím ve městě nepotkal nic, co by mě udělalo na rozjedu a na prvních dejme tomu 100 metrech. Drží to vyšší otáčky, takže jasně, asi to trochu víc žere, ale myslím nic, co bys nějak moc poznal. Dle mého názoru je to jedna z mála úprav, co mají nějaký smysl. Otázka, zda to stojí za ty peníze. Osobně bych si ho asi pořídil znovu.
Pak ještě jedno řešení, které jsem nyní aplikoval, ale které asi slyšet nechceš. Nechat něco malého lehkého na poskakování městem, dejme tomu 125, 150, a na výlet něco pohodlného, klidně těžšího a většího a prostě si to užívat. Takže pak alespoň 400 a osahat si co Ti vyhovuje a co se komu líbí. Vím, že je to o penězích, na druhé straně žijeme asi jen jednou
23 led 2013, 01:39
Dom999:plně souhlasím,velikost a pohodlí majdy ok,pakliže je 250 trochu poladěna ok,jízdu domluvíme,budu rád
Myschan:i majesty 400 je v jednání taky
,yamaha určitě,teď jen který s jakým motorem
Naposledy upravil
zetor25K dne 23 led 2013, 11:54, celkově upraveno 1
23 led 2013, 10:10
Majesty 250 jsem měl 2 roky a nemohu na ní říci křivého slova. Fungovala spolehlivě a věrně, ale 250-ka je na bezpečné cestování na hraně. Z rychlosti cca 100km/h je zrychlení do 120 velmi pomalé, takže pokud potřebuješ předjet tak to trvá dlouho, stačí aby přišel kopec a už se z té 100-ky téměř nedá zrychlit. Takže já bych doporučoval jednoznačně tu 400-ku. Na velikost si zvykneš velice rychle a protáhneš se s ní úplně stejně jako s 250-kou a jedině kde to bude trošku cítit je manipulace na místě. Padlo to tady na fóru už milionkrát, ale platí stále "objem ničím nenahradíš". A když se podíváš kolik dáš do variátoru malossi, pak začneš lavírovat jestli náhodou by nebyla lepší jiná kontrastka, nebo lehčí válečky a najednou jseš v tom třeba za 5-7 tisíc tak zjistíš, že by Tě vyšlo na stejný prachy vzít ten větší objem.
23 led 2013, 11:48
noo,majda 400 ideal,je jich ale jako šafránu
23 led 2013, 22:31
Tak to nesouhlasim je pravda to co rikas ale se seriovim variatorem. Kontrastka nejni zapotrebi a valecky taky ne. Tj pouze variator 3000 a padla. Ale jasne 400 jede lip ve dvou nez 250 v jednom to urcite. Opcas taky koukam po 400 ale tu potrebu mnenim mam jen na d1 kde by se mi libilo jet 150 v levim pruhu a ne 120 v pravim. Ale jinak jsem nedostatkem vykonu netrpel za tech 7000km asi ani jednou ze bych nekoho nemohl predjet nebo tak neco. Krombe blbu co chteji zavodit. Coz se mi mimochodem stalo i na vypujcene yamaze r6 kde pak v audi s6 ustopil az ve 240km/h kde uz teda ani ta r6 to zrychleni nema nic moc.
24 led 2013, 00:09
hmmm
24 led 2013, 01:06
zetor25K píše:........................... a žral 3,5-4l,.......................
To je jako hodně?
:!
zbyňák píše:Majesty 250 jsem měl 2 roky a nemohu na ní říci křivého slova. Fungovala spolehlivě a věrně, ale 250-ka je na bezpečné cestování na hraně. Z rychlosti cca 100km/h je zrychlení do 120 velmi pomalé, takže pokud potřebuješ předjet tak to trvá dlouho, stačí aby přišel kopec a už se z té 100-ky téměř nedá zrychlit. Takže já bych doporučoval jednoznačně tu 400-ku. Na velikost si zvykneš velice rychle a protáhneš se s ní úplně stejně jako s 250-kou a jedině kde to bude trošku cítit je manipulace na místě.
Padlo to tady na fóru už milionkrát, ale platí stále "objem ničím nenahradíš". A když se podíváš kolik dáš do variátoru malossi, pak začneš lavírovat jestli náhodou by nebyla lepší jiná kontrastka, nebo lehčí válečky a najednou jseš v tom třeba za 5-7 tisíc tak zjistíš, že by Tě vyšlo na stejný prachy vzít ten větší objem.
není co dodat, ten chlápek ví o čem je řeč
24 led 2013, 08:36
Měl jsem 250 a v jednom to jelo pěkně a ve dvou to už bylo horší a protože se rád projedu v levém pruhu na dálnici tak jsem si pořídil 400. a na vetší hmotnost jsem si rychle zvykl.
24 led 2013, 10:34
Moje rada je taková: Nekupuj skútra dovezeného z dovozu, hlavně z "I". Nejlépe jasný český původ. Venku se k těmto strojům chovají jako k dobytku a ostré slunce + písek a slaná voda udělá své. Dále když už budeš něco kupovat, tak jedině se vstřikováním, např. u X-maxe od r. 2007, je tam rozdíl k lepšímu min. 1/2 l na 100km. A když už máš papíry na něco silnějšího, kup to silnější, slabší stroj ti po čase přestane vyhovovat a budeš se dívat směrem nahoru ( v kubatuře). Já bych se z těch tvých možností přikláněl k scarabeo 500, stejně jsou to všechno italské motory a platit za zn. Yamaha je zbytečné, je stejně nekvalitní, jako všechny italské značky.
24 led 2013, 12:05
noo,skutr koupený v čechách bude za ranec a budu čekat roky než ho najdu,myslím,že stačí dobře vybrat,a když se to nepovede,stejně se to dá do kupy ,oni to maj jako spotřebák
24 led 2013, 12:50
Přesně jak říkáš ,kupoval jsem to stim že tam budu muset pustit nějakej chlup aby jsem to měl v pořádku. nezáleží na původu země ale na předchozím majiteli a ti jsou různí
24 led 2013, 12:59
zetor25K píše:...majda 400 ideal,je jich ale jako šafránu...
Proc asi...?
24 led 2013, 14:15
Majesty 400 má jeden problém a to je blbě umístěná ruční brzda. Já mám 190 cm a za jízdy jsem do ní neustále
narážel levým kolenem. To je také důvod, že poté co jsem ji loni zrušil tak jsem si letos pořídil SB 400, tam je to
s místem na nohy trochu lepší.Jinak jsem s ní za 4 měsíce najel asi 7000 km a naprostá spokojenost až na to místo.
Kdybych měl o 10 cm méně tak nic jiného neberu.
24 led 2013, 15:33
Zetore, já před rokem koupil opravdu pěkného X-maxe 250, měl najeto necelých 7 tis. kilometrů, prostě voňavka na první pohled. Dal jsem za něj 50 tisíc a začaly finanční problémy. Přepis, evidenčka, překlad italských papírů atd., atd. Až jsem legislativu zvládl, tak v průběhu roku skůtr umřel na vyhořelou řídící jednotku a teprve v servisu zjistili, že se v "I" v elekrice rýpal kdejaký amatér, a když to jakž takž dali do funkčního stavu, tak odhlásili papíry z důvodu prodeje do zemí EU a šup s tím na internet. Shrnu to, najel jsem s X-maxem 3 tis. kilometrů a servis mě stál 15 tis. korun. To je 5 kč/km + náklady na benzín. Takže nevěř, že koupíš dobře, i ta voňavka má v sobě něco zakletého, jinak by ji neprodávali. Oni s tím jezdí na doraz, a až je skútr ohrkaný, nějaký český překupník ho koupí a u nás přeprodá dál. Tož asi tak.
24 led 2013, 15:38
hle taky to nejni pravda ja jsem kupoval ajesta puvodně italka a poak čech kdyč to koupil čech tak jenom jezdil a jezdil a když jsem si jí koupil já tak jsem zjistil že pán jezdil bez oleje ale nebyl to Ital ale ČECH takže já bych ty italy zase tak neodsuzoval.