14 led 2016, 22:28
Gratulujem! Budu aj nejaké fotečky, aké boli pocity z prvej jazdy, hmmm?
14 led 2016, 22:29
Ďakujem.

Fotecky som nejake narobil, len neviem ako ich sem zavesiť, mam ich v mobile.
15 led 2016, 06:45
hipisko píše:no neviem neviem, ja svoj rozhodne nesetrim, davam mu zabrat celkom dost v ramci civilnej jazdy, mam co robit aby som sa drzal napriklad pri sportovej jazde za hornetom 600, ci bmw r 1150, alebo hondou nc750x, ale cez 3,8 som sa naozaj este nedostal. Viem si predstavit vyssiu spotrebu mozno niekde na dialnici ze by som dal plny kotol a drzal tak az do vyjazdenia nadrze a aj to by som tipoval tak 4-4,2. Aj predtym co som mal suzuki epicuro 150 tak ci som siel kludne, alebo naplno, rozdiely v spotrebe boli minimalne. Takze 7l....bud velky tuning, ktory sa uz vymyka ucelu pri civilnom vyuziti, alebo technicka zavada....
Přece jen jsem už tu slovenštinu zapomněl. Tomuhle příspěvku rozumím tak, že se pisatel udrží na skútru za BMW R 1150 při sportovní jízdě. To jsem asi přeložil nějak špatně. Nebo je to možné???
15 led 2016, 07:03
Ber to tak že pro něj je to sportovní jízda,pro ostatní uvedené stroje je to jízda na spotřebu s prstem v zadku.....
15 led 2016, 19:37
Ono je to aj o jazdcovi, nie len o pocte koni. Mam partaka s Yamahou XT 600 Tenere a po jednom nasom spolocnom vyjazde podla jeho vlastnych slov mal co robit aby mi stihal. Na rovine rozhoduju kone, v zakrutach technika jazdy.
21 led 2016, 11:53
scarabeo500, ono to bude asi tazke pochopit, ale v zakrutach ten na tom bavoraku nemal sancu. na rovine samozrejme ja. Ten bmw ma okrem ineho aj kratke prevody, takze pri realnej jazde som mu dokonca utekal aj na semaforoch, ci zrychleniach z pomalych zakrut. Ano, keby to tlacil na pilu, tak je to ine, ale pri realnej jazde to na takej moto snad nikto nerobi. Na skutri neboli otocit zapastie na max a ist tak od nula az po maximum, na moto to "boli" viac, ak to mas robit pol dna vkuse.
Ono to asi bude aj o jazdcovi, aj ked sa nepovazujem za nejakeho nadpriemerneho.
Na moto ale sedis vyssie a mas silnejsi pocit z toho, ze padnes, ked sa vylozene nedas dole zo stupaciek pri klopeni. A to sa vacsina jazdcov na hentych cruiseroch nedava. Realne fyzika nepusti, moto na 17palcovych hrubych kolesach musi byt stabilnejsia ako skuter na 14 a 13", pocitova jazda je ale tiez o niecom inom.
Tento rok snad uz nebudem zabudat kameru doma, tak snad aj nejake video natocim, tak to sem postnem a uvidis real.